Το... νέο Golf ”πίεσε” τα κέρδη της Volkswagen

Το υψηλό κόστος για την κατασκευή νέων μοντέλων, μεταξύ των οποίων και η νέα έκδοση του Golf, σε συνδυασμό με την πτώση του δολαρίου έναντι του ευρώ, ήταν οι κύριοι λόγοι υποχώρησης της κερδοφορίας της Volkswagen στη διάρκεια του πρώτου τριμήνου.

Το... νέο Golf ”πίεσε” τα κέρδη της Volkswagen
Το υψηλό κόστος για την κατασκευή νέων μοντέλων, μεταξύ των οποίων και η νέα έκδοση του Golf, σε συνδυασμό με την πτώση του δολαρίου έναντι του ευρώ, ήταν οι κύριοι λόγοι υποχώρησης της κερδοφορίας της Volkswagen στη διάρκεια του πρώτου τριμήνου.

Συγκεκριμένα, τα κέρδη της μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας της Ευρώπης, υποχώρησαν στο πρώτο τρίμηνο κατά 68%, διαμορφούμενα στα 202 εκατ. ευρώ ή 51 σεντς ανά μετοχή, από το ποσό των 627 εκατ. ευρώ ή 1,62 ευρώ ανά μετοχή πέρυσι.

Εξάλλου, η πτώση του δολαρίου περιόρισε την αξία των κερδών της Volkswagen στις ΗΠΑ, την τρίτη μεγαλύτερη αγορά της γερμανικής εταιρίας. Το νέο Golf θα παρουσιαστεί μέχρι το τέλος του έτους, προκειμένου να επανακτήσει το χαμένο μερίδιο της αγοράς από ανταγωνιστικές όπως η Peugeot-Citroen και η Toyota Motor.

Χαρακτηριστική είναι η δήλωση αναλυτού της Credit Suisse First Boston, ο οποίος σχολιάζει ότι τα περιθώρια κερδοφορίας της Volkswagen στις ΗΠΑ έχουν φθάσει ”στον πάτο” και αυτό είναι αποτέλεσμα της υποχώρησης του δολαρίου έναντι του ευρώ.

Η Volkswagen αύξησε τις επενδύσεις της σε εργοστασιακό και κατασκευαστικό εξοπλισμό κατά 16% στα 1,54 δισ. ευρώ, ενώ το κόστος ανάπτυξης και ερευνών σημείωσε άνοδο κατά 3,7% στα 967 εκατ. ευρώ.

Οι εκτιμήσεις των αναλυτών έκαναν λόγο για πτώση των κερδών κατά 49%.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v