Σε τροχιά ανανέωσης η McDonald’s

Στην ανανέωσή της σκοπεύει η McDonald’s, στρεφόμενη σε πιο υγιεινά προϊόντα και βελτιώνοντας την εκπαίδευση των υπαλλήλων. Παράλληλα, επιδιώκει να προσεγγίσει νέες ομάδες πελατών, ”εξοπλίζοντας” με Ιnternet τα εστιατόριά της.

Σε τροχιά ανανέωσης η McDonald’s
Αλλάζει κατεύθυνση η αμερικανική αλυσίδα εστιατορίων McDonald’s, καθώς για πρώτη φορά στην ιστορία της κατέγραψε ζημίες τον Ιανουάριο, ενώ οι πωλήσεις της υποχωρούν επί δώδεκα συνεχόμενους μήνες.

Τα McDonald’s αποφάσισαν να στραφούν σε πιο υγιεινά τρόφιμα υψηλότερης ποιότητας, ενώ θα προχωρήσουν σε καλύτερη εκπαίδευση του προσωπικού. Η εταιρία, εκτός από τα νέα προϊόντα που θα εισαγάγει, θα στραφεί σε νέες ομάδες πελατών, κυρίως σε γυναίκες και νεαρά άτομα.

Προκειμένου να προσελκύσει τις ηλικίες 18-29, η εταιρία θα εξοπλίσει πολλά από τα εστιατόριά της με Ιnternet. Τα McDonald’s θα πραγματοποιήσουν παγκόσμια διαφημιστική καμπάνια αποσκοπώντας στην ανανέωση της εικόνας τους.

Για το 2003 η εταιρία σχεδιάζει να προχωρήσει στο άνοιγμα λιγότερων εστιατορίων, μόλις 360, από 1.000 που άνοιξε το 2002, επενδύοντας συνολικά 1,2 δισ. δολάρια, 800 εκατ. δολάρια λιγότερα από πέρυσι.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v