Diageo: Ζημιογόνο το β’ εξάμηνο του 2002

Ζημίες παρουσίασε η Diageo για το δεύτερο εξάμηνο του 2002, ως αποτέλεσμα της πώλησης της αλυσίδας fast-food, Burger King, αλλά και λόγω της δυσμενούς διεθνούς οικονομικής συγκυρίας και του έντονου ανταγωνισμού που αντιμετωπίζουν τα αλκοολούχα ποτά της εταιρίας.

Diageo: Ζημιογόνο το β’ εξάμηνο του 2002
Ζημίες παρουσίασε η βρετανική εταιρία Diageo για το δεύτερο εξάμηνο του 2002, ως αποτέλεσμα της πώλησης της αλυσίδας fast-food, Burger King, αλλά και λόγω της δυσμενούς διεθνούς οικονομικής συγκυρίας και του έντονου ανταγωνισμού που αντιμετωπίζουν τα αλκοολούχα ποτά της εταιρίας.

Η μεγαλύτερη εταιρία παρασκευής αλκοολούχων ποτών στον κόσμο είχε ζημίες ύψους 459 εκατ. στερλινών (681,7 εκατ. ευρώ), για το πρώτο οικονομικό εξάμηνο της εταιρίας, αντί κερδών 810 εκατ. στερλινών που είχε κατά το αντίστοιχο προηγούμενο έτος.

Τα στοιχεία περιλαμβάνουν ζημίες ύψους 1,38 δισ. στερλινών από την πώληση της αλυσίδας ταχυφαγίας Burger King σε αμερικανική κοινοπραξία, εν μέρει προκειμένου να αποφύγει έναν εξουθενωτικό πόλεμο τιμών με τα McDonald’s στις ΗΠΑ.

Η Diageo δήλωσε ότι τα έσοδά της υποχώρησαν κατά 16%, στα 5,43 δισ. στερλίνες, από τα 6,48 δισ. στερλίνες που ήταν πέρυσι. Η εταιρία αναμένει βελτίωση των αποτελεσμάτων της κατά το δεύτερο εξάμηνο.

Ακόμα και χωρίς τις ζημίες από την πώληση της Burger King, η Diageo δήλωσε ότι και ο τομέας παρασκευής ποτών διήνυσε ένα δύσκολο εξάμηνο, εξαιτίας της δυσμενούς διεθνούς οικονομικής συγκυρίας, ειδικά στη Λατινική Αμερική και σε ορισμένες χώρες της Ευρώπης.

Οι πωλήσεις των έτοιμων κοκτέιλ επίσης υποχώρησαν σε ορισμένες αγορές, λόγω της αύξησης της φορολογίας, της σωρείας ανταγωνιστικών προϊόντων και των ευμετάβλητων προτιμήσεων των καταναλωτών.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v