Ισχυρές επιδόσεις κατέγραψε η Henkel για το 2024. Ειδικότερα, σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα που ανακοίνωσε:
- Πωλήσεις: 21.6 δισ. ευρώ, ισχυρή ανάπτυξη 2,6 %
- Λειτουργικά κέρδη (EBIT): 3,1 δισεκατομμύρια ευρώ, αύξηση 20,9 %
- Περιθώριο EBIT : 14.3%, βελτίωση κατά 240 μονάδες βάσης
- Κέρδη ανά προνομιούχο μετοχή: 5,36 ευρώ, +25,1% σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες.
- Διαθέσιμες ταμειακές ροές ύψους 2,4 δισ. ευρώ
Η εταιρεία θα προτείνει αυξημένο μέρισμα σε διψήφιο ποσοστό: 2,04 ευρώ ανά προνομιούχο μετοχή (+10,3%). Παράλληλα θα προβεί σε νέα επαναγορά μετοχών έως 1 δισ. ευρώ.
Όπως επισημαίνει, συνεχίζεται η προώθηση της υλοποίησης του προγράμματος στρατηγικής ανάπτυξής.
Οι επιμέρους κλάδοι
- Consumer Brands: Η ενοποίηση προχωρά ταχύτερα από το προγραμματισμένο, τα μέτρα αναδιαμόρφωσης του χαρτοφυλακίου ολοκληρώθηκαν και πλήρης εξοικονόμηση πόρων που θα πραγματοποιηθεί μέχρι το τέλος του 2025.
- Adhesive Technologies: Η νέα δομή που εφαρμόστηκε το 2023 ευδοκιμεί.
- Στόχοι για την προστασία του κλίματος: καθορίστηκε ο χάρτης για μηδενικές εκπομπές (net-zero roadmap).
Προοπτικές για το οικονομικό έτος 2025
Περαιτέρω ανάπτυξη εσόδων και κερδών – με σταθερό ρυθμό στην αρχή του έτους και επιτάχυνση στην συνέχεια.
- Οργανική αύξηση των πωλήσεων: 1.5 έως 3.5%
- Περιθώριο EBIT*: 14.0 έως 15.5%
- Κέρδη ανά προνομιούχο μετοχή (EPS)*: Αύξηση σε χαμηλό έως υψηλό μονοψήφιο ποσοστό (σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες).
Τι αναφέρει η διοίκηση
«Το οικονομικό έτος 2024 χαρακτηρίστηκε και αυτό από μεγάλες προκλήσεις και πολλές οικονομικές αβεβαιότητες. Ωστόσο, κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους, η Henkel ακολούθησε μια σταθερή αναπτυξιακή πορεία, πετυχαίνοντας, ή και ξεπερνώντας, σημαντικούς στόχους. Για αυτό και τα πολύ καλά αποτελέσματα του 2024 αποδεικνύουν, πάνω από όλα, την επιτυχημένη υλοποίηση του προγράμματος στρατηγικής ανάπτυξής μας, Purposeful Growth Agenda», δήλωσε ο CEO της Henkel, Κάρστεν Νόμπελ. «Το 2024, πετύχαμε καλή οργανική αύξηση πωλήσεων και βελτιώσαμε σημαντικά την κερδοφορία μας –με εξαιρετική αύξηση του περιθωρίου κατά 2,4 ποσοστιαίες μονάδες, υποστηριζόμενη από εξαιρετική ανάπτυξη του ακαθάριστου περιθωρίου, και με εξαιρετική αύξηση των κερδών κατά 25% ανά προνομιούχο μετοχή. Η στοχευμένη αύξηση της αξίας των προϊόντων μας για τους πελάτες και τους καταναλωτές ήταν ο κύριος παράγοντας που οδήγησε στην αύξηση των κερδών μας. Επιπλέον, οι εξοικονομήσεις από την ολοκλήρωση του τομέα των Consumer Brands από την ενοποίηση, καθώς και τα ανακοινωθέντα μέτρα βελτιστοποίησης του χαρτοφυλακίου συνέβαλαν σε αυτά τα ισχυρά αποτελέσματα».
Ακολουθήστε το Euro2day.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του Euro2day.gr
FOLLOW USΑκολουθήστε τη σελίδα του Euro2day.gr στο Linkedin «Ταυτόχρονα, ήταν πολύ σημαντικό να συνεχίσουμε να επενδύουμε στις επιχειρήσεις μας και στην μελλοντική μας ανάπτυξη – για παράδειγμα, μέσω αυξημένων πρακτικών μάρκετινγκ στα καταναλωτικά μας αγαθά και μεγάλων καινοτομιών στις δύο επιχειρηματικές μας μονάδες. Θέλουμε και οι μέτοχοί μας να συμμετέχουν στην επιτυχημένη αυτή ανάπτυξη της εταιρείας. Για αυτό, στο επόμενο "Annual General Meeting", θα προτείνουμε αύξηση του μερίσματος σε διψήφιο ποσοστό. Ακόμα, έχουμε αποφασίσει και ένα νέο πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών με όγκο έως 1 δισεκατομμύριο ευρώ», συνέχισε ο κ. Κάρστεν Νόμπελ.
«Τα αποτελέσματα του περασμένου έτους αποτελούν σαφή απόδειξη ότι ο μετασχηματισμός της Henkel προχωρά με επιτυχία και μαζί με τη στρατηγική ατζέντα για βιώσιμη ανάπτυξη, βρισκόμαστε στο σωστό δρόμο για να εξασφαλίσουμε την καλύτερη θέση για την εταιρεία στο μέλλον», ανέφερε ο Carsten Knobel. «Αυτό αποτυπώνεται και στις προβλέψεις μας για το οικονομικό έτος 2025, στο οποίο αναμένουμε περαιτέρω αύξηση πωλήσεων και κερδών παρά το γεγονός ότι το επιχειρηματικό περιβάλλον παραμένει απαιτητικό. Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους υπαλλήλους της Henkel για την εξαιρετική τους απόδοση. Μέσω της συνεργασίας τους και της συνεχούς δέσμευσής τους, καταφέραμε και πάλι να καθοδηγήσουμε επιτυχώς την εταιρεία μας μέσα από μια απαιτητική χρονιά».