Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

LVMH: Αύξηση 1% των πωλήσεων το 4ο τρίμηνο του 2024

Ο επικεφαλής οικονομικών Ζαν Ζακ Γκονί δήλωσε ότι η LVMH είδε μια «ελαφρά τάση βελτίωσης» στις ΗΠΑ και την Ευρώπη στο τέλος του 2024. Με την ένδυση και τα δερμάτινα να συμβάλλουν περισσότερο στην ανάπτυξη από ό,τι στην αρχή του έτους.

LVMH: Αύξηση 1% των πωλήσεων το 4ο τρίμηνο του 2024

Μπορεί η αύξηση της τάξεως του 1% στις πωλήσεις του δ΄ τριμήνου του 2024 να ήταν οριακή, ωστόσο η επίδοση αυτή του κολοσσού ειδών πολυτελείας LVMH ξεπέρασε τις προσδοκίες, καθώς όπως αναφέρει το διεθνές ειδησεογραφικό πρακτορείο η ζήτηση για επώνυμα προϊόντα ανέκαμψε κατά την περίοδο των εορτών. Κάτι που ενισχύει τις προσδοκίες ότι ο εν λόγω κλάδος έχει γυρίσει σελίδα. 

Ο όμιλος που διαθέτει στο χαρτοφυλάκιό του εμβληματικές εταιρείες και προϊόντα  όπως οι τσάντες Louis Vuitton και τα κοσμήματα Bulgari, δήλωσε ότι οι πωλήσεις του τελευταίου τριμήνου του προηγούμενου έτους ανήλθαν σε 23,9 δισ. ευρώ, με το κύριο τμήμα ενδυμάτων και δερμάτινων ειδών να φθάνει σχεδόν τα περυσινά νούμερα και οι πωλήσεις  της λιανικής πώλησης (όπου περιλαμβάνονται και η αλυσίδα καλλυντικών Sephora) να σημειώνουν άλμα.

Η αύξηση 1% διέψευσε την εκτίμηση της Morgan Stanley για πτώση των πωλήσεων κατά 1,6%, ενώ όπως δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Μπερνάρ Αρνό κατά τη διάρκεια ενημέρωσης των αναλυτών, το 2025 «ξεκίνησε μάλλον καλά».

Ο επικεφαλής οικονομικών Ζαν Ζακ Γκονί δήλωσε ότι η LVMH είδε μια «ελαφρά τάση βελτίωσης» στις ΗΠΑ και την Ευρώπη στο τέλος του 2024, με την ένδυση και τα δερμάτινα να συμβάλλουν περισσότερο στην ανάπτυξη από ό,τι στην αρχή του έτους.

Το τμήμα ένδυσης της LVMH, στο οποίο ανήκουν οι κορυφαίες σε κέρδη εταιρείες Louis Vuitton και Dior, ανακοίνωσε πωλήσεις ύψους 11,1 δισ. ευρώ το δ΄ τρίμηνο, μειωμένες κατά 1% σε ετήσια βάση, ξεπερνώντας όμως την πρόβλεψη για πτώση 3,3%.

Το τμήμα αντιπροσωπεύει σχεδόν το ήμισυ των εσόδων της LVMH και τα τρία τέταρτα των επαναλαμβανόμενων κερδών της.

Ωστόσο, αναλυτές της Bernstein δήλωσαν ότι τα αποτελέσματα δεν κατάφεραν «να ανταποκριθούν στις αναβαθμισμένες προσδοκίες λόγω του πρόσφατου μεγάλου κέρδους της Richemont».

Η Richemont, ιδιοκτήτρια της Cartier, ανακοίνωσε ισχυρές επιδόσεις στο τέλος του έτους, ενισχυμένες από την αγορά των ΗΠΑ, όπου οι εταιρείες πολυτελών ειδών αναζητούν ανάπτυξη φέτος, καθώς η ζήτηση στην Κίνα παραμένει υποτονική.

Ωστόσο, τα αποτελέσματα της μεγαλύτερης εταιρείας της Ευρώπης με όρους κεφαλαιοποίησης προσφέρουν περαιτέρω αισιοδοξία στους επενδυτές που αναζητούν ενδείξεις ότι βγαίνει από την ύφεση.

Ο κλάδος των ειδών πολυτέλειας αγωνίζεται με τον πιο αργό ρυθμό πωλήσεων εδώ και χρόνια, με τη συμβουλευτική εταιρεία Bain & Company να εκτιμά ότι οι πωλήσεις μειώθηκαν παγκοσμίως κατά 2% πέρυσι, με την υποτονική οικονομία της Κίνας να συμβάλει στην πτώση αυτή.

Αναφορικά με τον όμιλο LVMH, οι τριμηνιαίες πωλήσεις αυξήθηκαν 3% στις ΗΠΑ και 4% στην Ευρώπη, ενώ μειώθηκαν 10% στην περιοχή της Ασίας,.

Οι μετοχές των εταιρειών πολυτελείας, οι οποίες δέχθηκαν έντονες πιέσεις μετά την της μετα-πανδημική έκρηξη, σημείωσαν απότομη άνοδο από τις αρχές του 2025, με τις Richemont να αυξάνονται κατά 25%, της Hermes κατά 15% και την LVMH κατά 19%.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v