Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

LG: Οικιακές συσκευές και εξαρτήματα οχημάτων έφεραν έσοδα ρεκόρ

Παρά τις προκλήσεις αυτές, η εταιρεία διατήρησε σταθερά κέρδη σε ετήσια βάση. Η σταθερότητα αυτή επιτεύχθηκε μέσω της επίδρασης της λειτουργικής μόχλευσης από τα υψηλότερα έσοδα.

LG: Οικιακές συσκευές και εξαρτήματα οχημάτων έφεραν έσοδα ρεκόρ

Η LG Electronics (LG) ανακοίνωσε τα οικονομικά της αποτελέσματα για το έτος 2024, γνωστοποιώντας ενοποιημένα έσοδα ύψους 87,73 τρισ. KRW (62,89 δισ. δολάρια) και λειτουργικά κέρδη ύψους 3,42 τρισ. KRW (2,45 δισ. δολάρια). Αυτό αποτελεί νέο ρεκόρ για τα υψηλότερα ετήσια έσοδα στην ιστορία της εταιρείας.

Όσον αφορά στα έσοδα, τόσο ο τομέας των οικιακών συσκευών όσο και ο τομέας των εξαρτημάτων οχημάτων συνέχισαν την ανάπτυξή τους για ένατο συνεχές έτος, συμβάλλοντας στην επίτευξη των υψηλότερων εσόδων της εταιρείας. Η LG Home Entertainment Company και η Business Solutions Company σημείωσαν, επίσης, αύξηση των εσόδων σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.

Τα λειτουργικά κέρδη παρουσίασαν ελαφρά μείωση σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, κυρίως λόγω εξωτερικών παραγόντων όπως η καθυστερημένη ανάκαμψη της παγκόσμιας ζήτησης για οικιακές συσκευές και το αυξημένο κόστος εφοδιαστικής το δεύτερο εξάμηνο του έτους. Παρά τις προκλήσεις αυτές, η εταιρεία διατήρησε σταθερά κέρδη σε ετήσια βάση. Η σταθερότητα αυτή επιτεύχθηκε μέσω της επίδρασης της λειτουργικής μόχλευσης από τα υψηλότερα έσοδα, καθώς και της ποιοτικής ανάπτυξης που επέφερε η αναδιοργάνωση του χαρτοφυλακίου της εταιρείας.

2024 Business Performance

Η LG Home Appliance & Air Solution Company ανέφερε έσοδα ύψους 33,2 τρισεκατομμυρίων KRW (23,80 δισεκατομμύρια USD) το 2024. Ξεπερνώντας τα 30 τρισεκατομμύρια KRW (21,51 δισεκατομμύρια USD ) σε ετήσια έσοδα για πρώτη φορά πριν από δύο χρόνια, η εταιρεία συνέχισε να επιδεικνύει βιώσιμες επιδόσεις, επιτυγχάνοντας διψήφια αύξηση των εσόδων της πέρυσι. Τα λειτουργικά κέρδη ανήλθαν σε 2,04 τρισεκατομμύρια KRW (1,46 δισεκατομμύρια USD), ξεπερνώντας τις προκλήσεις που προέκυψαν από το αυξημένο κόστος των logistics. Αυτό σηματοδοτεί την πρώτη φορά από το 2021 που η εταιρεία ξεπέρασε τα 2 τρισεκατομμύρια KRW (1,43 δισεκατομμύρια USD) σε λειτουργικά κέρδη.

Η ποιοτική ανάπτυξη της εταιρείας οφείλεται στις αλλαγές στα επιχειρηματικά της μοντέλα, τα οποία περιλαμβάνουν συνδρομές οικιακών συσκευών και πωλήσεις απευθείας στον καταναλωτή. Τα έσοδα από τις συνδρομές οικιακών συσκευών αυξήθηκαν πάνω από 75% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, πλησιάζοντας τα 2 τρισεκατομμύρια KRW (1.43 δισεκατομμύρια USD). Επιπλέον, ο τομέας B2B, ο οποίος περιλαμβάνει συστήματα θέρμανσης, εξαερισμού και κλιματισμού (HVAC), συνέχισε να επεκτείνεται.

Η LG Home Entertainment Company κατέγραψε έσοδα ύψους 15,23 τρισεκατομμυρίων KRW (10.92 δισεκατομμύρια USD) και λειτουργικά κέρδη 315,9 δισεκατομμυρίων KRW (226,5 εκατομμύρια USD) το 2024. Οι πωλήσεις των τηλεοράσεων OLED σημείωσαν αύξηση σε περιοχές όπως η Ευρώπη και η Ασία, λόγω των παγκόσμιων αθλητικών εκδηλώσεων. Επιπλέον, η επιχείρηση διαφήμισης και περιεχομένου που βασίζεται στο webOS ξεπέρασε το 1 τρισεκατομμύριο KRW (717,1 εκατομμύρια USD) σε ετήσια έσοδα.

Η LG Vehicle component Solutions Company ανακοίνωσε για το 2024 έσοδα ύψους 10,62 τρισεκατομμυρίων KRW (7,61 δισεκατομμύρια USD), σηματοδοτώντας το δεύτερο συνεχόμενο έτος που ξεπερνά τα 10 τρισεκατομμύρια KRW (7,17 δισεκατομμύρια USD) σε έσοδα. Παρά την προσωρινή επιβράδυνση της ζήτησης για ηλεκτρικά οχήματα, η εταιρεία επέδειξε σταθερή αύξηση των εσόδων για ένατο συνεχές έτος, υποστηριζόμενη από το υψηλό ανεκτέλεστο υπόλοιπο παραγγελιών. Ωστόσο, τα λειτουργικά κέρδη μειώθηκαν σε 115,7 δισεκατομμύρια KRW (82,9 εκατομμύρια USD) σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, κυρίως λόγω των αυξημένων δαπανών ανάπτυξης για έργα νέων παραγγελιών και των επενδύσεων R&D με στόχο τη μετάβαση σε οχήματα που καθορίζονται από λογισμικό (SDV).

Η LG Business Solutions Company ανέφερε έσοδα ύψους 5,69 τρισεκατομμυρίων KRW (4,08 δισεκατομμύρια USD), με λειτουργικές ζημίες ύψους 193,1 δισεκατομμυρίων KRW (138,4 εκατομμύρια USD) το 2024. Η αύξηση των εσόδων οφείλεται στις εμπορικές οθόνες για ξενοδοχεία, καταστήματα, επιχειρήσεις και σχολεία, καθώς και σε premium προϊόντα πληροφορικής όπως το LG gram. Ωστόσο, η εταιρεία συνέχισε να αντιμετωπίζει λειτουργικές ζημίες λόγω της αύξησης των τιμών των πρώτων υλών για βασικά προϊόντα και του εντεινόμενου ανταγωνισμού στην αγορά.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v