Η Apple πούλησε 5% λιγότερα iPhones παγκοσμίως και έχασε έδαφος έναντι των Κινέζων αντιπάλων της το τελευταίο τρίμηνο του περασμένου έτους, αντανακλώντας την απουσία του Apple Intelligence στη μεγαλύτερη αγορά της εκτός των ΗΠΑ.
Οπως μεταδίδει το Bloomberg, το iPhone υποχώρησε κατά μία μονάδα στο 18% του παγκόσμιου μεριδίου αγοράς το 2024, σύμφωνα με τα στοιχεία της Counterpoint Research.
Η Samsung Electronics έχασε επίσης μερίδιο στους ταχύτερα αναπτυσσόμενους κατασκευαστές συσκευών Android από την Κίνα, με κορυφαίες τις Xiaomi και Vivo.
Η Apple κατέγραψε μείωση πωλήσεων 2% για το σύνολο του έτους, σύμφωνα με την έρευνα, τη στιγμή που η ευρύτερη αγορά αυξήθηκε κατά 4% παγκοσμίως.