Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Huawei: Πρώτη θέση στην παγκόσμια αγορά wearables

Η Huawei ξεχώρισε με το αξιοσημείωτο ποσοστό year-on-year αύξησης 44,3% στις παγκόσμιες αποστολές προϊόντων. Φέτος, η Huawei παρουσίασε μια σειρά προϊόντων.

Huawei: Πρώτη θέση στην παγκόσμια αγορά wearables

Πρώτη στην τριμηνιαία έκθεση παρακολούθησης της παγκόσμιας αγοράς wearable συσκευών της IDC, για τα τρία πρώτα τρίμηνα του 2024, κατετάγη η Huawei.

Η Huawei ηγείται της παγκόσμιας αγοράς Wearable συσκευών

Η τελευταία Τριμηνιαία Έκθεση Παρακολούθησης της Παγκόσμιας Αγοράς wearable συσκευών της IDC δείχνει ότι παρά την παγκόσμια μείωση των αποστολών wearable συσκευών το 2024, η κινεζική αγορά διατήρησε εντυπωσιακό ρυθμό ανάπτυξης 20,1% από έτος σε έτος, ωθώντας την παγκόσμια επέκταση.

Η Huawei ξεχώρισε με το αξιοσημείωτο ποσοστό year-on-year αύξησης 44,3% στις παγκόσμιες αποστολές προϊόντων, κατακτώντας την πρώτη θέση με μερίδιο αγοράς 16,9% και κυριαρχώντας στην εγχώρια αγορά με 35,7%.

Wearables που κυκλοφόρησαν το 2024 και θεωρούνται «κλειδιά» αυτής της επιτυχίας

Φέτος, η Huawei παρουσίασε μια σειρά προϊόντων, συμπεριλαμβανομένων των HUAWEI WATCH FIT 3, HUAWEI WATCH GT 5 και HUAWEI WATCH D2.

Το HUAWEI WATCH D2 παρέχει ιατρικής ποιότητας 24ωρη παρακολούθηση της αρτηριακής πίεσης, ενώ το HUAWEI WATCH FIT 3 ενισχύει τη συνολική ευεξία ενσωματώνοντας λειτουργίες όπως η παρακολούθηση θερμίδων και η διατροφική ανάλυση.

Συνδυάζοντας το σύστημα HUAWEI TruSense με προηγμένες αθλητικές λειτουργίες, το HUAWEI WATCH GT 5 έχει κερδίσει διακρίσεις από κορυφαία μέσα, όπως το WAREABLE και το ANDROID AUTHORITY.

Σύμφωνα με την εταιρεία, η Huawei έχει κάνει σημαντικά βήματα προόδου στην προσέλκυση καταναλωτών σε αγορές όπως η Ευρώπη, η Λατινική Αμερική, η περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού και οι αγορές της Μέσης Ανατολής, καθώς και της Αφρικής, ενισχύοντας και εφαρμόζοντας αποτελεσματικές στρατηγικές μάρκετινγκ.

Με τον Sir Mo Farah και την Pamela Reif ως Wearable Product Ambassadors της Huawei καθώς και με σημαντικές παρουσιάσεις προϊόντων σε πόλεις όπως το Ντουμπάι, τη Βαρκελώνη και τη Βραζιλία, η Huawei ενίσχυσε αποτελεσματικά τη σύνδεσή της με τους καταναλωτές σε όλο τον κόσμο.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v