Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Publicis: Με τον Snoop Dogg, στην κορυφή της παγκόσμιας διαφήμισης

Μετά από δεκαετίες, συντελείται αλλαγή σκυτάλης στην παγκόσμια αγορά διαφήμισης. Ο Αμερικανός ράπερ αναδείχθηκε σε κεντρικό πρόσωπο στους Ολυμπιακούς αγώνες στο Παρίσι.

Publicis: Με τον Snoop Dogg, στην κορυφή της παγκόσμιας διαφήμισης

Η γαλλική Publicis συνεργάζεται με τον Snoop Dogg (φωτό), τον Αμερικανό ράπερ που έλαμψε στους Ολυμπιακούς Αγώνες στο Παρίσι, προκειμένου να γιορτάσει την κατάκτηση της πρώτης θέσης ως ο μεγαλύτερος διαφημιστικός όμιλος στον κόσμο για το 2024.

Όπως αναφέρει το Reuters, ο Snoop Dogg ήταν σχεδόν παντού στους Ολυμπιακούς Αγώνες, από το να μεταφέρει τη φλόγα και να ντυθεί με εξοπλισμό ιππασίας στα σχετικά αγωνίσματα, μέχρι να επευφημεί τους αθλητές, ως ειδικός ανταποκριτής του αμερικανικού δικτύου NBC.

Εμφανιζόμενος μαζί με τον Αμερικανό ράπερ στο ετήσιο βιντεοσκοπημένο μήνυμα του ομίλου, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Αρτούρ Σαντούν δήλωσε ότι ο «Mister Snoop» κατέκτησε το Παρίσι το καλοκαίρι και τώρα βοηθά «τη μικρή μας γαλλική εταιρεία συμμετοχών, την Publicis, να ετοιμαστεί για το 2025».

«Σωστά τι είναι η Publicis Holding; Δεν ξέρω - αλλά αυτό που ξέρω είναι ότι Αμερικανοί, Βρετανοί και Γάλλοι ανταγωνίζονται για να δουν ποια εταιρεία χαρτοφυλακίου είναι το κορυφαίο σκυλί», είπε ο Snoop Dogg στο βίντεο. «Και φέτος, η Publicis τους ξεπέρασε όλους. Les Numeros One».

Η Publicis έχει αυξήσει το μερίδιο της στη διαφημιστική αγορά φέτος σε αντίθεση με τους ανταγωνιστές της που καταγράφουν υποτονική ανάπτυξη. Η μητρική εταιρεία των διαφημιστικών εταιρειών Leo Burnett και Saatchi & Saatchi αναπτύσσεται ταχύτερα από τους άλλους τρεις μεγάλους διαφημιστικούς ομίλους συμμετοχών, τους WPP, Interpublic και Omnicom, βοηθούμενη από τη στοχευμένη διαφήμιση της θυγατρικής Epsilon, η οποία τροφοδοτείται με έναν τεράστιο όγκο δεδομένων αναφορικά με τη συμπεριφορά των καταναλωτών.

Στο εννεάμηνο του 2024, η Publicis ανακοίνωσε καθαρά έσοδα ύψους 10,11 δισ. ευρώ. Η WPP, επί δεκαετίες η νούμερο ένα διαφημιστική εταιρεία στον κόσμο, ανέφερε ισοδύναμα έσοδα -μείον τα μεταφερόμενα έξοδα- οριακά χαμηλότερα στα 10,08 δισ. ευρώ.

Οι αναλυτές εκτιμούν ότι τα έσοδα της Publicis για το σύνολο του έτους που τελειώνει θα διαμορφωθούν στα 13,9 δισ. ευρώ, σύμφωνα με τη Visible Alpha Consensus.

Η WPP αναμένεται να παρουσιάσει έσοδα μείον το κόστος μετακύλισης στα 13,7 δισ. ευρώ, σύμφωνα με τη συναίνεση που καταρτίζει η εταιρεία.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v