Instagram: Δυνατότητα στους χρήστες για αλλαγή στις προτάσεις προβολής περιεχομένου

Αλλαγή στην πολιτική προβολής περιεχομένου. Γιατί η εταιρεία πήρε την απόφαση αυτή. Τι προτίθεται να κάνει με τους έφηβους χρήστες.

Instagram: Δυνατότητα στους χρήστες για αλλαγή στις προτάσεις προβολής περιεχομένου

Τη δυνατότητα να αναδιαμορφώσουν τις προτάσεις για την προβολή περιεχομένου θα επιτρέψει σε ορισμένους χρήστες το Instagram, επανεκκινώντας ουσιαστικά τον αλγόριθμο που καθορίζει το είδος των αναρτήσεων και βίντεο που θα τους προβάλλονται, σύμφωνα με δημοσίευμα του Bloomberg.

Η αλλαγή αυτή, η οποία αρχικά είναι δοκιμαστική όμως σύντομα θα εφαρμοσθεί στους χρήστες σε όλο τον κόσμο, έχει σχεδιαστεί προκειμένου να επιτρέπει στους χρήστες να έχουν περισσότερο έλεγχο εάν διαπιστώσουν ότι το περιεχόμενο που τους προβάλλεται στο Instagram δεν ανταποκρίνεται πλέον στα ενδιαφέροντά τους. Νωρίτερα φέτος, η εταιρεία ανακοίνωσε νέους ελέγχους στο απόρρητο, έλεγχοι που επιτρέπουν στους έφηβους χρήστες να επιλέγουν τα θέματα που θέλουν να βλέπουν πιο τακτικά, όπως βιβλία, ταξίδια, μαγειρική ή αθλήματα.

Το Instagram επιτρέπει ήδη στους χρήστες να μοιράζονται αν τους ενδιαφέρουν τα βίντεο που τους προτείνονται και λαμβάνει υπόψη άλλες παραμέτρους, όπως το αν ένα άτομο κάνει like ή μοιράζεται μια ανάρτηση, προκειμένου να αποφασίσει ο αλγόριθμος τι θα προβάλλει.

Η επανεκκίνηση του αλγορίθμου για τις προτάσεις θα δώσει επίσης στους χρήστες την ευκαιρία να επανεξετάσουν τους λογαριασμούς έχουν κάνει follow σε περίπτωση που επιθυμούν να σταματήσουν να τους ακολουθούν.

«Θέλουμε να βεβαιωθούμε ότι όλοι στο Instagram -ειδικά οι έφηβοι- έχουν ασφαλείς, θετικές, κατάλληλες για την ηλικία τους εμπειρίες και αισθάνονται ότι ο χρόνος που περνούν στο Instagram είναι πολύτιμος», έγραψε η Meta (η μητρική εταιρεία του Instagram) σήμερα Τρίτη σε ανάρτηση στο blog της. «Θέλουμε να προσφέρουμε στους εφήβους νέους τρόπους να διαμορφώνουν την εμπειρία τους στο Instagram, ώστε να συνεχίσει (η εμπειρία) να αντικατοπτρίζει τα θέλω και τα ενδιαφέροντά τους καθώς εξελίσσονται».

Ο ανταγωνισμός με το TikTok

Η Meta προτείνει περισσότερο ψυχαγωγικό περιεχόμενο στο Instagram, θέλοντας να αποφύγει την επικαιρότητα και την πολιτική, καθώς επιθυμεί να αυξήσει τον χρόνο που περνούν οι νέοι στις εφαρμογές της και να αποφύγει τις διχαστικές αναρτήσεις. Η εταιρεία προτείνει επίσης περισσότερο περιεχόμενο από αγνώστους, ή ανθρώπους που οι χρήστες δεν ακολουθούν ήδη, καθώς προσπαθεί να ανταγωνιστεί το κινεζικό TikTok.

Ο αλγόριθμος του TikTok (στον οποίο πιστώνεται η ταχεία άνοδος της εφαρμογής), είναι γνωστός για την ικανότητά του να βοηθάει τους ανθρώπους να γίνουν «viral», συνιστώντας το περιεχόμενό τους σε χρήστες που δεν τους ακολουθούν ήδη. Περισσότερο από 1 δισεκατομμύριο άνθρωποι παγκοσμίως χρησιμοποιούν το TikTok, πολλοί από αυτούς έφηβοι οι οποίοι περνούν ώρες ημερησίως παρακολουθώντας περιεχόμενο βίντεο.

Πέρυσι, το TikTok εισήγαγε επίσης μια λειτουργία που επιτρέπει στους χρήστες να επαναφέρουν τις ροές των βίντεο τους, μαζί με μια ενημέρωση που έδειχνε στους εφήβους λιγότερο δυνητικά επιβλαβές περιεχόμενο, όπως βίντεο που σχετίζονται με την κατάθλιψη, την αυστηρή δίαιτα ή θέματα με σεξουαλικά υπονοούμενα.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v