Η βρετανική πολυτελής μάρκα Burberry κατέγραψε ζημίες εξαμήνου λόγω της πτώσης των πωλήσεων, την ώρα που ο νέος διευθύνων σύμβουλός της δήλωσε ότι «ενεργεί με επείγοντα χαρακτήρα» για να σταθεροποιήσει την επιχείρηση.
Οπως μεταδίδουν οι Financial Times, η μάρκα, η οποία έχει υποστεί μια ευρύτερη ύφεση λόγω πτώσης των δαπανών πολυτελείας από τους καταναλωτές, ανακοίνωσε προσαρμοσμένες λειτουργικές ζημίες ύψους 41 εκατ. λιρών.
Τα έσοδα μειώθηκαν κατά 22% σε 1 δισ. στερλίνες το εξάμηνο έως τις 28 Σεπτεμβρίου, από 1,3 δισ. στερλίνες το προηγούμενο έτος, παρασυρόμενα από τις ασθενέστερες επιδόσεις στην Ασία και τις ΗΠΑ. Σημείωσε ζημίες προ φόρων ύψους 80 εκατ. λιρών, έναντι κερδών 219 εκατ. λιρών το προηγούμενο έτος.