Η Amazon κυκλοφόρησε μια νέα διαδικτυακή βιτρίνα, με ξεκάθαρο στόχο να ανταγωνιστεί την Temu, την εφαρμογή αγορών χαμηλού κόστους που έχει κερδίσει όσους πελάτες προτιμούν να περιμένουν λίγο περισσότερο για την παραγγελία τους με αντάλλαγμα καλύτερες τιμές.
Η αμερικανική εταιρεία συστήνει το Haul, διαθέσιμο σε smartphone, ως μια «συναρπαστική εμπειρία αγορών που φέρνει προϊόντα χαμηλότερης τιμής στον κατάλληλο προορισμό». Οι αγορές παραδίδονται σε μία έως δύο εβδομάδες. Η εταιρεία χρεώνει τέλος αποστολής 3,99 δολ. για παραγγελίες άνω των 25 δολ.
Ο κολοσσός του Σιάτλ άρχισε να διερευνά πωλητές στην Κίνα εδώ και κάποιο διάστημα, γράφει το Bloomberg. Η Temu, που ανήκει στην PDD Holdings, και η διαδικτυακή εταιρεία μόδας Shein έχουν δημιουργήσει πιστούς ακόλουθους χάρη στις μεγάλες εκπτώσεις τους.