Οι μετοχές της Campari υποχώρησαν 15%, καθώς τα τελευταία οικονομικά αποτελέσματα απογοήτευσαν τις αγορές.
Οι καθαρές πωλήσεις της εταιρείας αλκοολούχων ποτών που φτιάχνει τα Aperol, Grand Marnier και Cinzano, μειώθηκαν κατά 1,4% το τελευταίο τρίμηνο, χάνοντας τις προβλέψεις για άνοδο.
Ο Campari κατηγόρησε τη μακροοικονομική αδυναμία, τον κακό καιρό (δεν ήταν το καλύτερο καλοκαίρι για ένα Aperol spritz), την πίεση στο διαθέσιμο εισόδημα από τον ενισχυμένο πληθωρισμό και την πτώση της εμπιστοσύνης μεταξύ των καταναλωτών και των εμπόρων λιανικής.
Τα κέρδη προ φόρων της εταιρείας βούτηξαν 20% στο τρίτο τρίμηνο.
Σημειώνεται ότι ο όμιλος Campari εισήλθε στην ελληνική αγορά από την 1η Ιανουαρίου 2024 και λανσάρει επίσημα την Campari Hellas μετά το «διαζύγιο» με την Coca Cola 3E.