Η EY απέλυσε δεκάδες υπαλλήλους της στις ΗΠΑ για αυτό που η λογιστική και συμβουλευτική εταιρεία αποκάλεσε εξαπάτηση σε μαθήματα επαγγελματικής κατάρτισης, πυροδοτώντας μια εσωτερική συζήτηση σχετικά με την επιχειρηματική ηθική και τα όρια του multitasking.
Οι απολύσεις πραγματοποιήθηκαν την περασμένη εβδομάδα, αφού από έρευνα διαπιστώθηκε ότι ορισμένοι υπάλληλοι είχαν παρακολουθήσει περισσότερα από ένα διαδικτυακά μαθήματα κατάρτισης ταυτόχρονα κατά τη διάρκεια της «EY Ignite Learning Week» τον Μάιο.
Αρκετοί από τους απολυμένους υπαλλήλους δήλωσαν στους Financial Times ότι δεν πίστευαν ότι παραβίαζαν την πολιτική της EY και απλώς προσπαθούσαν να επωφεληθούν από τις ενδιαφέρουσες συνεδρίες που κυμαίνονταν από το «Πόσο ισχυρό είναι το ψηφιακό σας εμπορικό σήμα στην αγορά;» έως το «Συνομιλώντας με την τεχνητή νοημοσύνη, μια ερώτηση κάθε φορά».
Οι συνεδρίες προσμετρήθηκαν για τις 40 μονάδες συνεχιζόμενης επαγγελματικής εκπαίδευσης που η EY απαιτούσε από τους υπαλλήλους της να συμπληρώνουν σε ένα έτος. Η εταιρεία αποφάσισε ότι η παρακολούθηση δύο ταυτόχρονα ισοδυναμούσε με παραβίαση της δεοντολογίας.
«Οι βασικές μας αξίες της ακεραιότητας και της ηθικής βρίσκονται στην πρώτη γραμμή σε ό,τι κάνουμε», δήλωσε η EY. «Πρόσφατα ελήφθησαν τα κατάλληλα πειθαρχικά μέτρα σε έναν μικρό αριθμό περιπτώσεων όπου διαπιστώθηκε ότι τα άτομα παραβίαζαν τον παγκόσμιο κώδικα δεοντολογίας και την πολιτική μάθησης στις ΗΠΑ».