Table Media: Τζιτζικώστας, ένας ακραιφνής δεξιός

Πορτρέτο του νέου Έλληνα Επιτρόπου στα γερμανικά Table Briefings. «Στο παρελθόν, απέρριπτε τη Συμφωνία των Πρεσπών, η οποία εξομάλυνε τις σχέσεις της Ελλάδας με τη Βόρεια Μακεδονία. Κατ' αυτόν τον τρόπο στοχεύει σε ένα εθνικιστικό κοινό».

Table Media: Τζιτζικώστας, ένας ακραιφνής δεξιός

«Απόστολος Τζιτζικώστας, ένας ακραιφνής συντηρητικός ως Επίτροπος Μεταφορών» είναι ο τίτλος για το πορτρέτο του Έλληνα Επιτρόπου, που φιλοξενούν τα Table Media, ένα νέο εκδοτικό εγχείρημα στο Βερολίνο, που εστιάζει στα αποκαλούμενα professional briefings.

Μεταξύ άλλων διαβάζουμε: «Για τον Απόστολο Τζιτζικώστα, o οποίος στο μέλλον θα είναι αρμόδιος για τις μεταφορές και τον τουρισμό στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, η πολιτική είναι οικογενειακή υπόθεση. Ο πατέρας του, Γεώργιος, είχε διατελέσει υπουργός στις αρχές της δεκααετίας του '90. Τώρα ο πρωθυπουργός της Ελλάδας, Κυριάκος Μητσοτάκης, αποφάσισε να ορίσει Επίτροπο τον νεότερο Τζιτζικώστα, καθώς αυτός πρεσβεύει ακραιφνείς δεξιές θέσεις, όπως και ο πατέρας του παλαιότερα.

Στο παρελθόν, για παράδειγμα, ο Τζιτζικώστας απέρριπτε τη Συμφωνία των Πρεσπών, η οποία εξομάλυνε τις σχέσεις της Ελλάδας με τη Βόρεια Μακεδονία. Κατ' αυτόν τον τρόπο στοχεύει σε ένα εθνικιστικό κοινό».

Η πρόκληση των σιδηροδρόμων

Η αρθρογράφος επισημαίνει ότι, λόγω της ανεπτυγμένης ναυτιλίας, η Ελλάδα δείχνει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για το χαρτοφυλάκιο των Μεταφορών.

Αναφέρει όμως επίσης ότι «ο Τζιτζικώστας θα πρέπει να ασχοληθεί και με το σιδηροδρομικό δίκτυο υψηλής ταχύτητας στην Ευρώπη, το οποίο, κατά τη βούληση της προέδρου της Κομισιόν Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν θα συνδέει μελλοντικά τις ευρωπαϊκές πρωτεύουσες- και με νυχτερινά δρομολόγια.

Το ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο είναι κατεστραμμένο ή και ανύπαρκτο. Πέρσι ένα δυστύχημα στη γραμμή που συνδέει την Αθήνα με τη Θεσσαλονίκη, τη δεύτερη σε μέγεθος πόλη της χώρας, αποκάλυψε τις καταστροφικές συνθήκες που επικρατούν.

Σχεδόν 60 άνθρωποι σκοτώθηκαν, επειδή ένας άπειρος και ελλιπώς εκπαιδευμένος σταθμάρχης άφησε δύο αμαξοστοιχίες να συγκρουστούν στην ίδια γραμμή».

ΠΗΓΗ: DEUTSCHE WELLE

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v