Ελεύθερη πτώση για τη μετοχή της BMW

Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία μείωσε τις προβλέψεις της για το έτος, αφού ελαττωματικό σύστημα πέδησης οδηγεί στην ανάκληση 1,5 εκατ. οχημάτων. Οι μετοχές βούτηξαν πάνω από 8%.

Ελεύθερη πτώση για τη μετοχή της BMW

Η BMW μειώνει τις προσδοκίες της για το έτος, αφού ένα ελαττωματικό σύστημα πέδησης από την προμηθεύτρια Continental οδήγησε σε ανάκληση και διακοπή παραδόσεων περίπου 1,5 εκατομμυρίου οχημάτων.

Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία εκτιμά πλέον ότι τα κέρδη της θα είναι σημαντικά χαμηλότερα απ' ό,τι πριν από ένα χρόνο, προβλέποντας μειωμένο λειτουργικό περιθώριο κέρδους έως 6%, όπως ανακοίνωσε, σε σύγκριση με το προηγούμενο εύρος 8% έως 10%.

Continental και BMW δήλωσαν ότι, παρά το ελαττωματικό ηλεκτρονικό εξάρτημα που μπορεί να  επηρεάσει το σύστημα πέδησης, τα οχήματα είναι ασφαλή για οδήγηση.

Οι μετοχές της BMW υποχώρησαν έως και 8,6%, στη μεγαλύτερη ενδοημερήσια πτώση από τον Μάρτιο του 2022. Οι μετοχές της Continental υποχώρησαν περίπου 7,8% αντίστοιχα στη Φρανκφούρτη.

Η αυτοκινητοβιομηχανία με έδρα το Μόναχο δήλωσε ότι είναι η μόνη κατασκευάστρια που χρησιμοποιεί το νέο σύστημα πέδησης της Continental μέχρι στιγμής σε όλη την γκάμα της, συμπεριλαμβανομένων των μοντέλων Rolls-Royce και της δημοφιλούς σειράς SUV της.

Εδώ και χρόνια, η BMW θεωρούνταν ότι είχε μείνει πίσω σε σύγκριση με τη Mercedes-Benz ή τη Volkswagen, καθώς τηρεί ευέλικτη και όχι all-in προσέγγιση ως προς την ηλεκτροκίνηση.

Καθώς οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων EV επιβραδύνονται, ειδικά στην Ευρώπη, η συντηρητική στρατηγική της BMW αποδίδει καρπούς. Οι καταναλωτές αναζητούν υβριδικά ή συμβατικά αυτοκίνητα. Παράλληλα όμως, η υποτονική αγορά στην Κίνα συνέβαλε επίσης στην αναθεωρημένη επί τα χείρω καθοδήγηση, ανέφερε η BMW.

Για την Continental, οι ανακλήσεις προσθέτουν άλλο ένα πλήγμα σε μια σειρά προβλημάτων. Η γερμανική προμηθεύτρια ανέφερε τον Αύγουστο ότι προσανατολίζεται να διαχωρίσει τον προβληματικό κλάδο ανταλλακτικών από την πιο επιτυχημένη επιχείρηση ελαστικών.

Η BMW πούλησε 2,25 εκατ. οχήματα πέρυσι σε όλες τις μάρκες της, μαζί με το Mini.

Η Continental παραμένει πιο γνωστή για την κατασκευή ελαστικών, αν και έχει δημιουργήσει ένα σημαντικό χαρτοφυλάκιο εξαρτημάτων αυτοκινήτων από τα τέλη της δεκαετίας του 1990. Πιο πρόσφατα, τα κέρδη άρχισαν να πέφτουν. Επιπλέον, αντιμετώπισε έλεγχο στο πλαίσιο σκανδάλου για εκπομπές ντίζελ και τον Απρίλιο χρεώθηκε πρόστιμο 100 εκατομμυρίων ευρώ, γράφει το Βloomberg.

 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v