Πρώτη φορά από το 2020 έπεσαν οι πωλήσεις των McDonald's παγκοσμίως, καθώς οι καταναλωτές σε όλο τον κόσμο αντιδρούν στο υψηλότερο κόστος που έχουν τα μπέργκερ, οι πατάτες και τα αναψυκτικά.
Οπως μεταδίδουν οι Financial Times, οι συγκρίσιμες πωλήσεις της αλυσίδας fast-food υποχώρησαν κατά 1% σε ετήσια βάση τους τρεις μήνες έως τα τέλη Ιουνίου, διολισθαίνοντας τόσο διεθνώς όσο και στη βάση της McDonald's στις ΗΠΑ.
Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Chris Kempczinski δήλωσε ότι οι καταναλωτές είναι "πιο προσεκτικοί όσον αφορά τις δαπάνες τους".
Ενώ τα τριμηνιαία έσοδα ύψους 6,49 δισ. δολαρίων παρέμειναν περίπου αμετάβλητα σε σχέση με ένα χρόνο πριν, τα καθαρά κέρδη μειώθηκαν κατά 12% στα 2 δισ. δολάρια, διαψεύδοντας τις προσδοκίες της Wall Street.