Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Χειρότερα τα βλέπουν οι καταναλωτές στη Γερμανία

Το ελαφρώς υψηλότερο ποσοστό πληθωρισμού στη Γερμανία τον Μάιο προκαλεί και πάλι μεγαλύτερη αβεβαιότητα στους καταναλωτές, η οποία αντανακλάται και στην αύξηση της προθυμίας για αποταμίευση.

Χειρότερα τα βλέπουν οι καταναλωτές στη Γερμανία

Η καταναλωτική εμπιστοσύνη στη Γερμανία αναμένεται να μειωθεί τον Ιούλιο και να διαμορφωθεί στο -21,8, από το αναθεωρημένο -21,0 του προηγούμενου μήνα, σύμφωνα με κοινή έκθεση που δημοσίευσαν το ινστιτούτο ερευνών αγοράς GfK και το Ινστιτούτο της Νυρεμβέργης.

Ο δείκτης οικονομικών προσδοκιών προβλέπεται να μειωθεί κατά 7,3 μονάδες στις 2,5 μονάδες. Ο δείκτης εισοδηματικών προσδοκιών αναμένεται να μειωθεί κατά 4,3 μονάδες στις 8,2 μονάδες.

«Το ελαφρώς υψηλότερο ποσοστό πληθωρισμού στη Γερμανία τον Μάιο προκαλεί σαφώς και πάλι μεγαλύτερη αβεβαιότητα στους καταναλωτές, η οποία αντανακλάται και στην αύξηση της προθυμίας για αποταμίευση.

»Για μια βιώσιμη ανάκαμψη του καταναλωτικού κλίματος, οι καταναλωτές χρειάζονται - εκτός από την υπάρχουσα αύξηση του πραγματικού εισοδήματος - ασφάλεια προγραμματισμού, η οποία είναι ιδιαίτερα απαραίτητη για μεγαλύτερες αγορές των νοικοκυριών. Και αυτή η ασφάλεια θα επανέλθει μόνο εάν οι ανοδικές πιέσεις στις τιμές αμβλυνθούν περαιτέρω και εάν οι καταναλωτές έχουν σαφείς μελλοντικές προοπτικές», σημειώνει ο ειδικός καταναλωτής του Ινστιτούτου της Νυρεμβέργης. Rolf Burkl.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v