Η εταιρεία λιανικής πώλησης γρήγορης μόδας Shein, γνωστή για τα φτιαγμένα στην Κίνα μπλουζάκια των 5 ευρώ και τα φορέματα των 10 ευρώ, έχει αυξήσει τις τιμές πάνω από 30% σε ορισμένα βασικά προϊόντα, σε μια κίνηση που πιθανόν να ενισχύσει τα έσοδα ενόψει της προγραμματισμένης εισαγωγής της στο χρηματιστήριο, σύμφωνα με μια ανάλυση της στρατηγικής τιμολόγησης.
Οπως μεταδίδει το Reuters, οι μέσες αυξήσεις τιμών της Shein ξεπέρασαν εκείνες των ανταγωνιστών της H&M και Zara, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας ερευνών EDITED με έδρα το Λονδίνο, η οποία συνέκρινε τις τιμές την 1η Ιουνίου με εκείνες ενός έτους πριν.
Αν και η Shein δεν δημοσιοποιεί οικονομικά στοιχεία, η Coresight Research εκτιμά ότι τα έσοδα της Shein θα φτάσουν τα 50 δισεκατομμύρια δολάρια φέτος, καταγράφοντας άλμα 55% σε σχέση με πέρυσι.