Η Renault θα αναπτύξει στην Κίνα μεγάλο μέρος της παραγωγής των μοντέλων Twingo, αξίας κάτω των 20.000 ευρώ, στο πλαίσιο της προσπάθειάς της να προσγειώσει γρήγορα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα σε προσιτές τιμές αγοράς, σύμφωνα με πηγές που επικαλείται το Bloomberg υπό τον όρο ανωνυμίας.
Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία σχεδιάζει να συνεργαστεί με κινεζική εταιρεία για το αυτοκίνητο πόλης με μπαταρίες, που θα αρχίσει να πωλείται από το 2026, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες.
«Η παραγωγή του αυτοκινήτου θα γίνει με Κινέζο εταίρο και με σκοπό να βελτιώσουμε τον χρόνο και το κόστος μας», δήλωσε εκπρόσωπος της Renault. Ο σχεδιασμός και η προηγμένη μηχανική θα παραχθούν στη Γαλλία.
Οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες πιέζονται να ανανεώσουν την γκάμα τους, καθώς η αργή οικονομική ανάπτυξη και οι φθίνουσες επιδοτήσεις επιβαρύνουν τη ζήτηση ηλεκτρικών οχημάτων (EV). Εν τω μεταξύ, οι κινεζικές μάρκες επεκτείνονται, ρίχνοντας στην αγορά φθηνότερα μοντέλα. Η BYD σχεδιάζει να προσφέρει το Seagull hatchback ήδη το επόμενο έτος σε τιμή κάτω των 20.000 ευρώ.
Η κίνηση της Renault να συνεργαστεί με κινεζική εταιρεία έχει επίσης σκοπό να της δώσει ένα μάθημα για το πώς να κινείται γρηγορότερα στην ανάπτυξη EV. Δεν σχετίζεται με την απόφαση της Volkswagen να αναπτύξει μόνη της ένα αντίστοιχα οικονομικό ηλεκτρικό μοντέλο, αντί να συνεργαστεί με τη Renault, σύμφωνα με τις πηγές.
Ηλεκτρικά αυτοκίνητα που έχουν αναπτυχθεί από κοινού με την κινεζική Leapmotor σχεδιάζει επίσης να προσφέρει σε εννέα ευρωπαϊκές χώρες από τον Σεπτέμβριο η Stellantis. Επιπλέον, θα παρουσιάσει μια φθηνότερη έκδοση του Citroën ë-C3 στις αρχές του επόμενου έτους.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Renault Λούκα ντε Μεό αποκάλυψε τα σχέδια για το ηλεκτρικό Twingo στα τέλη του περασμένου έτους. Το όχημα θα συναρμολογηθεί στην Ευρώπη, πιθανώς στη Σλοβενία, δήλωσε στη συνέλευση των μετόχων προ ημερών.
Οι δυτικοευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες βασίζονται ολοένα και περισσότερο σε μηχανικούς σε χώρες χαμηλού κόστους, ούτως ώστε να περιορίσουν το κόστος παραγωγής EV. Αν και η μηχανική στην Κίνα δεν είναι απαραίτητα φθηνότερη, από εκεί προέρχεται αυτή τη στιγμή το μεγαλύτερο μέρος των τεχνολογικών καινοτομιών στα ηλεκτρικά οχήματα, είπε άνθρωπος που γνωρίζει τις σχετικές συνομιλίες.