Την προώθηση της AliExpress, της διεθνούς πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου της Alibaba, αναλαμβάνει ο σταρ του ποδοσφαίρου, Ντέιβιντ Μπέκαμ. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη μέχρι σήμερα παγκόσμια συνεργασία της εταιρείας.
Οπως μεταδίδει το CNBC, η συμφωνία έρχεται καθώς αντίπαλες εταιρείες, όπως το Temu της PDD Holdings με έδρα την Κίνα και το Shein επεκτείνονται ταχύτατα σε παγκόσμιο επίπεδο, με την πρώτη να διαφημίζεται επίσης στο Super Bowl για να κερδίσει έδαφος στους πελάτες της στις ΗΠΑ.
Η AliExpress, η οποία δεν αποκάλυψε πόσα χρήματα πληρώνει στον Μπέκαμ για να είναι ο παγκόσμιος εμπορικός της πρεσβευτής, μπαίνει επίσης και αυτή, όπως και αρκετές κινεζικές εταιρείες, στη χορηγία του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος ποδοσφαίρου UEFA που ξεκινά στα μέσα Ιουνίου.
Η εταιρεία του Μπέκαμ, DRJB Holdings, δήλωσε στην τελευταία διαθέσιμη κατάθεσή της ότι πραγματοποίησε 72,6 εκατομμύρια λίρες (92,5 εκατομμύρια δολάρια) σε έσοδα το 2022.