Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

McDonald's: Δάγκωσε τις πωλήσεις το μποϊκοτάζ των μουσουλμάνων

Κάτω από τον πήχη η αύξηση των πωλήσεων διεθνώς, υπό το βάρος της αποχής σε μουσουλμανικές χώρες εξαιτίας της παροχής γευμάτων σε Ισραηλινούς στρατιώτες. Με προσφορά ακόμα μεγαλύτερων μπέργκερ απαντά το fast food.

McDonalds: Δάγκωσε τις πωλήσεις το μποϊκοτάζ των μουσουλμάνων

Η αλυσίδα εστιατορίων γρήγορου φαγητού McDonald's έχασε τον παγκόσμιο στόχο της στις πωλήσεις τριμήνου, καθώς τα μποϊκοτάζ για τον πόλεμο στη Μέση Ανατολή έπληξαν τις δραστηριότητές της.

Η εταιρεία ανέφερε αύξηση παγκόσμιων πωλήσεων 1,9% το διάστημα Ιανουαρίου-Μαρτίου, μένοντας πίσω από την πρόβλεψη της Wall Street για αύξηση 2,1%.

Η McDonald's επισημαίνει ότι οι διεθνείς πωλήσεις της ήταν ελαφρώς αρνητικές, μειωμένες κατά 0,2%, καθώς το «διεθνές τμήμα συνέχισε να επηρεάζεται από τον πόλεμο στη Μέση Ανατολή».

Ο CEO Chris Kempczinski δήλωσε: «Η αύξηση των πωλήσεών μας συνεχίζεται για 13ο συνεχόμενο τρίμηνο, με αύξηση 30% τα τελευταία τέσσερα χρόνια. Δεδομένου οι καταναλωτές είναι πιο επιλεκτικοί με κάθε δολάριο που ξοδεύουν, θα συνεχίσουμε να τους κερδίζουμε παρέχοντας κορυφαία, αξιόπιστη, καθημερινή αξία και εξαιρετική απόδοση στα εστιατόριά μας».

Η McDonald's έχει πληγεί από μποϊκοτάζ σε όλη τη Μέση Ανατολή και σε αγορές με μουσουλμανική πλειοψηφία, όπως η Ινδονησία και η Μαλαισία, από τον Οκτώβριο, αναφέρει ο Guardian, όταν το ισραηλινό franchise ανακοίνωσε -λίγο μετά την επίθεση της Χαμάς στις 7 Οκτωβρίου- ότι θα πρόσφερε δωρεάν γεύματα στον ισραηλινό στρατό

Από την άλλη, καθώς η όρεξη για μπέργκερ δεν εξαντλείται εύκολα, το Quarter Pounder αποδεικνύεται ανεπαρκές και η McDonald's θα ρίξει στο τραπέζι ένα μεγαλύτερο και πιο χορταστικό μπέργκερ.

«Η ομάδα των σεφ μας απ' όλο τον κόσμο δημιούργησε ένα μεγαλύτερο, χορταστικό μπιφτέκι», δήλωσε ο οικονομικός διευθυντής Ian Borden. «Θα το διαθέσουμε σε ορισμένες αγορές σε όλο τον κόσμο ώστε να βεβαιωθούμε για την παγκόσμια απήχησή του», διευκρίνισε.

Η εταιρεία παρουσίασε εκτεταμένο σχέδιο ανάπτυξης τον Δεκέμβριο, που περιλαμβάνει εστίαση στο βασικό μενού της αλυσίδας, το βόειο κρέας. Θα αντιμετωπίσει την υποτονική ζήτηση του τελευταίου καιρού, λένε στελέχη, με ενίσχυση της προσιτότητας: περισσότερο φαγητό με λιγότερη αύξηση τιμής, γράφει το Bloomberg.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v