Εκατομμύρια καταναλωτές μπορούν να αναμένουν να δουν ακριβείς και ξεκάθαρους πράσινες αξιώσεις και ισχυρισμούς όταν ψωνίζουν είδη ένδυσης από τις εταιρείες Asos, Boohoo και Asda, σύμφωνα με πόρισμα της Επιτροπής Ανταγωνισμού στη Βρετανία.
Η Competition and Markets Authority (CMA) ξεκίνησε έρευνα διότι οι εταιρείες είχαν υπογράψει συμφωνίες για να αλλάξουν τον τρόπο με τον οποίο εμφανίζουν, περιγράφουν και προωθούν τα πράσινα διαπιστευτήριά τους.
Η CMA ξεκίνησε την έρευνα τον Ιούλιο του 2022, έχοντας εντοπίσει ανησυχίες για πιθανό greenwashing μετά από ελέγχους στον κλάδο της μόδας, μεταδίδει ο Guardian.
«Μετά την παρέμβασή μας, τα εκατομμύρια των ανθρώπων που ψωνίζουν από αυτές τις επιχειρήσεις μπορούν πλέον να έχουν εμπιστοσύνη στις πράσινες αξιώσεις που βλέπουν», , δήλωσε η Σάρα Καρντέλ , επικεφαλής της της CMA.
«Αυτό σηματοδοτεί επίσης ένα σημείο καμπής για τον κλάδο. Οι δεσμεύσεις θέτουν ένα σημείο αναφοράς για τον τρόπο με τον οποίο οι εταιρείες στον χώρο της ένδυσης και της μόδας θα πρέπει να πωλούν τα προϊόντα τους και αναμένουμε από τον κλάδο στο σύνολό του – από τις επώνυμες επωνυμίες μέχρι τις επωνυμίες σχεδιαστών – να λάβουν υπόψη τις απαραίτητες και αναγκαίες αλλαγές και να αναθεωρήσουν τις πρακτικές τους.