Κέρδη καλύτερα από τα αναμενόμενα είχε η Hennes & Mauritz το πρώτο τρίμηνο, καθώς μείωσε το κόστος και παρουσίασε νέες ανοιξιάτικες εμφανίσεις που αποδείχθηκαν πιο ελκυστικές για τους καταναλωτές μετά από μια αδύναμη περίοδο διακοπών.
Οπως μεταδίδει το Bloomberg, η σουηδική εταιρεία λιανικής πώλησης κατέγραψε λειτουργικά κέρδη ύψους 2,08 δισεκατομμυρίων σουηδικών κορωνών (196 εκατ. δολάρια), με το λειτουργικό περιθώριο κέρδους να υπερδιπλασιάζεται σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
Οι μετοχές της H&M κάνουν άλμα σχεδόν 14% στις πρωινές συναλλαγές. Η μετοχή είχε σημειώσει πτώση περίπου 13% σε ετήσια βάση πριν από την ενημέρωση της Τετάρτης.
Η ενημέρωση των αποτελεσμάτων είναι η πρώτη για τον νέο διευθύνοντα σύμβουλο Daniel Erver, ο οποίος ανέλαβε μετά την αιφνιδιαστική αποχώρηση της Helena Helmersson τον Ιανουάριο.