Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Καταστροφή για τα logistics η κατάρρευση της γέφυρας στη Βαλτιμόρη

Χτύπημα σε μεταφορές αυτοκινήτων, άνθρακα, ξυλείας. Κι αυτός είναι μόνο ο αντίκτυπος στο λιμάνι: 35.000 άνθρωποι χρησιμοποιούσαν τη γέφυρα κάθε μέρα. Κίνδυνος υπερφόρτωσης για τις αποβάθρες σε Νιου Τζέρσεϊ και Βιρτζίνια. Εξι νεκροί.

Καταστροφή για τα logistics η κατάρρευση της γέφυρας στη Βαλτιμόρη

Η γέφυρα Francis Scott Key στη Βαλτιμόρη, μήκους 1,6 μιλίων, κατέρρευσε μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα. Οι καταστροφικές συνέπειες θα διαρκέσουν εβδομάδες.

Οπως μεταδίδει το Bloomberg, μέχρι και 2,5 εκατομμύρια τόνοι άνθρακα, εκατοντάδες αυτοκίνητα των εταιρειών Ford Motor και General Motors, καθώς και ξυλεία και γύψος απειλούνται μετά την πρόσκρουση του πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Dali στη γέφυρα Francis Scott Key της Βαλτιμόρης και την κατάρρευσή της τα ξημερώματα της Τρίτης.

Έξι άνθρωποι θεωρούνται νεκροί μετά από έρευνα στον ποταμό Patapsco, ενώ οι έρευνες αναστέλλονται, όπως ανακοίνωσαν οι Αρχές το βράδυ της Τρίτης.

 

Τα επακόλουθα της κατάρρευσης της γέφυρας ρίχνουν φως στην εύθραυστη φύση των παγκόσμιων αλυσίδων εφοδιασμού, οι οποίες έχουν ήδη επιβαρυνθεί από την ξηρασία στον Παναμά και τις πυραυλικές επιθέσεις κατά της ναυτιλίας στην Ερυθρά Θάλασσα από τους μαχητές Χούτι που εδρεύουν στην Υεμένη.

Οι αποβάθρες στο Νιου Τζέρσεϊ και τη Βιρτζίνια αντιμετωπίζουν την απειλή να υπερφορτωθούν από την κίνηση που απομακρύνεται από τη Βαλτιμόρη, ένα από τα πιο πολυσύχναστα λιμάνια της ανατολικής ακτής των ΗΠΑ.

«Πρόκειται για ένα μεγάλο λιμάνι με μεγάλη ροή μέσω αυτού, οπότε θα έχει αντίκτυπο», δήλωσε ο John Lawler, οικονομικός διευθυντής της Ford, στην τηλεόραση του Bloomberg. «Θα δουλέψουμε πάνω στις παρακάμψεις. Θα πρέπει να εκτρέψουμε τη μεταφορά εξαρτημάτων σε άλλα λιμάνια κατά μήκος της ανατολικής ακτής ή σε άλλα μέρη της χώρας».

Η Βαλτιμόρη διακίνησε μόνο το 3% περίπου του συνόλου των εισαγωγών της Ανατολικής Ακτής και της Ακτής του Κόλπου κατά το έτος που έληξε στις 31 Ιανουαρίου, σύμφωνα με την S&P Global Market Intelligence. Αλλά είναι ζωτικής σημασίας για τα αυτοκίνητα και τα ελαφρά φορτηγά, με τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Mercedes-Benz Group, η Volkswagen και η BMW να λειτουργούν εγκαταστάσεις στο λιμάνι και γύρω από αυτό.

Είναι επίσης ο δεύτερος μεγαλύτερος τερματικός σταθμός για τις αμερικανικές εξαγωγές άνθρακα, με μια διακοπή λειτουργίας να πλήττει ενδεχομένως τις αποστολές προς την Ινδία.

Αυτός είναι μόνο ο αντίκτυπος στο λιμάνι.

Περίπου 35.000 άνθρωποι χρησιμοποιούσαν τη γέφυρα κάθε μέρα. Η ετήσια αξία των εμπορευμάτων που περνούν από τη γέφυρα είναι περίπου 28 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με την Αμερικανική Ένωση Φορτηγών.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v