Νέα σνακ αναζητούν ενεργά έξι στους 10 καταναλωτές

Σταθερές οι δαπάνες για τα σνακ παρά την παγκόσμια οικονομική αβεβαιότητα. Πάνω από τα 2/3 των καταναλωτών συμφωνούν ότι συχνά επιλέγουν μάρκες που ταυτίζονται με τις δικές τους αξίες. Έρευνα Mondelēz.

Νέα σνακ αναζητούν ενεργά έξι στους 10 καταναλωτές

Η Mondelēz International, ανακοίνωσε την έναρξη της 5ης ετήσιας έκθεσης State of Snacking™, μιας παγκόσμιας μελέτης για τις τάσεις των καταναλωτών που εξετάζει τις ετήσιες πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές λαμβάνουν αποφάσεις για το σνακ. Η φετινή έκθεση αποκαλύπτει ότι εν μέσω συνεχιζόμενης παγκόσμιας οικονομικής αβεβαιότητας, οι καταναλωτές συνεχίζουν να αγοράζουν, προτιμούν και να δίνουν προτεραιότητα στο σνακ.

Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, στην έκθεση αυτή, η οποία αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την εταιρεία The Harris Poll, ξεκίνησε πριν από πέντε χρόνια για να υποστηρίξει την αποστολή της Mondelēz International να ηγηθεί του μέλλοντος του σνακ. Η παρακολούθηση τάσεων και συμπεριφορών χιλιάδων καταναλωτών σε 12 χώρες τα τελευταία πέντε χρόνια, έχει δείξει μια σταθερή καταναλωτική προσέγγιση, η οποία επιδεικνύει προτίμηση στην κατανάλωση σνακ έναντι γευμάτων.

Φέτος, η Mondelēz προχώρησε επίσης σε μια αυτόνομη, συμπληρωματική έκθεση με τίτλο State of Snacking: Future Trends, η οποία παρουσιάζει μακροπρόθεσμες μακροοικονομικές τάσεις καταναλωτών που διαμορφώνουν το μέλλον του σνακ. Αυτές οι μακροοικονομικές τάσεις περιλαμβάνουν: μεταβαλλόμενο δημογραφικό τοπίο, ολοένα και πιο ρευστό τρόπο ζωής, επιτακτική ανάγκη αντιμετώπισης επιπτώσεων στους ανθρώπους και τον πλανήτη, ανάγκη για καλύτερη υγεία και ευεξία και αναζωπύρωση της οικονομίας της εμπειρίας. Αυτές οι μακροοικονομικές τάσεις παρέχουν το πλαίσιο αναφορικά με την αλλαγή συμπεριφορών από μια οπτική μεγάλης εικόνας, διερευνώντας περαιτέρω πώς μπορεί να εξελιχθεί ο κόσμος του σνακ στο μέλλον.

Τα ευρήματα της φετινής έκθεσης State of Snacking αποκαλύπτουν ότι οι συμπεριφορές που έχουν εντοπιστεί στο παρελθόν και αφορούν στο σνακ συνεχίζουν να αυξάνονται, συμπεριλαμβανομένης της αξιοσημείωτης αύξησης στην ενσυνείδητη κατανάλωση σνακ, με την κατηγορία της σοκολάτας να είναι ιδιαίτερα συνδεδεμένη με το συναίσθημα της χαράς.

Οι καταναλωτές καταναλώνουν σνακ με:

  • Συνέπεια: οι δαπάνες για σνακ παραμένουν αμετάβλητες με τα 2/3 (66%) των καταναλωτών να συμφωνούν ότι δεν έχουν κάνει σημαντικές αλλαγές στις δαπάνες τους για σνακ, παρά το γεγονός ότι έχουν μεγαλύτερη επίγνωση της τιμής.
  • Ενσυνείδητη κατανάλωση: το 85% των καταναλωτών αναφέρει ότι απολαμβάνει τακτικά τη γεύση και υφή του σνακ, ενώ το 78% δηλώνει ότι εκτιμά περισσότερο το σνακ όταν υπάρχει ενδυνείδητη κατανάλωση.
  • Περιπετειώδης προσέγγιση: το 62% των καταναλωτών που ερωτήθηκαν αξιοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και αναζητούν καινοτομία, με 6 στους 10 να θεωρούν τους εαυτούς τους «εξερευνητές του σνακ» που τους αρέσει να δοκιμάζουν νέα σνακ.
  • Πρόθεση: πάνω από τα 2/3 των καταναλωτών σε παγκόσμιο επίπεδο συμφωνούν ότι συχνά επιλέγουν μάρκες που ταυτίζονται με τις δικές τους αξίες, τροφοδοτώντας μια αυξανόμενη όρεξη για σνακ με χαρακτηριστικά βιωσιμότητας.

«Οι τάσεις των τελευταίων πέντε ετών, όπως αποτυπώνονται στην έκθεση State of Snacking, ενισχύουν το γεγονός ότι παρά το συνεχές δυναμικό περιβάλλον και τις μεταβαλλόμενες προτιμήσεις, το snacking παραμένει αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής των καταναλωτών σε παγκόσμιο επίπεδο», δήλωσε ο Dirk Van de Put, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Mondelēz International. «Καθώς ο καταναλωτής εξελίσσεται και υιοθετεί την ενσυνείδητη κατανάλωση σνακ, συνεχίζουμε να παρέχουμε επιλογές από όλο το χαρτοφυλάκιο των μαρκών μας, καθώς στόχος μας είναι να ηγηθούμε του μέλλοντος του σνακ».

Η έρευνα καταδεικνύει την αυξανόμενη επιθυμία των καταναλωτών για σνακ που προσφέρουν τόσο ικανοποίηση, όσο και ταύτιση με τις προσωπικές και περιβαλλοντικές τους αξίες. Οι καταναλωτές βασίζονται στο σνακ για οφέλη όπως, ενίσχυση της ενέργειάς τους (75%), βελτίωση της διάθεσής τους (74%) και συμβατότητα με τους στόχους που σχετίζονται με την φυσική τους κατάσταση (70%). Επιπλέον, το 63% των καταναλωτών που ερωτήθηκαν αναζητούν σνακ που εργάζονται στην κατεύθυνση να ελαχιστοποιήσουν τις περιβαλλοντικές τους επιπτώσεις.

Η Mondelēz International συνεχίζει να ηγείται της βιομηχανίας σνακ προσαρμοζόμενη σε αυτές τις εξελισσόμενες προτιμήσεις των καταναλωτών και να εργάζεται για να διασφαλίσει ότι κάθε σνακ παρέχει ευκαιρία για σύνδεση και ενσυνείδητη κατανάλωση, ενώ δίνει προτεραιότητα στις επιθυμίες των καταναλωτών.

Επιπρόσθετα ευρήματα από τις εκθέσεις State of Snacking 2023 και State of Snacking: Future Trends, τα οποία είναι διαθέσιμα στη διεύθυνση https://www.mondelezinternational.com/stateofsnacking/, περιλαμβάνουν:

Η Εξελισσόμενη νοοτροπία για το σνακ

  • Το σνακ παραμένει μια προτιμώμενη διατροφική συνήθεια, με το 88% των καταναλωτών να αναφέρει ότι καταναλώνει σνακ καθημερινά.
  • Έξι στους 10 συμφωνούν ότι προτιμούν πολλά μικρά γεύματα κατά τη διάρκεια της ημέρας, σε αντίθεση με μερικά μεγάλα.

Ενσυνείδητη Κατανάλωση

  • Ο έλεγχος της μερίδας είναι ολοένα και πιο σημαντικός, με το 67% των καταναλωτών να αναφέρει ότι αναζητά σνακ με ελεγχόμενη μεριδοποίηση.
  • Επτά στους 10 συμφωνούν ότι προτιμούν να έχουν μια μικρότερη μερίδα ενός απολαυστικού σνακ παρά μια μεγαλύτερη μερίδα μιας εναλλακτικής εκδοχής με χαμηλά λιπαρά/ζάχαρη. o 72% των ερωτηθέντων φοβάται ότι ένας «κόσμος χωρίς σοκολάτα θα ήταν ένας κόσμος χωρίς χαρά», ένα συναίσθημα που υπάρχει σε κάθε γενιά και περιοχή.

Επιλογή Σνακ

  • Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης διαδραματίζουν κρίσιμο ρόλο στην ανακάλυψη σνακ, καθώς περισσότεροι από τους μισούς καταναλωτές που ερωτήθηκαν εκφράζουν ενδιαφέρον για μια επιλογή «γρήγορης αγοράς» για σνακ που ανακάλυψαν στο διαδίκτυο.
  • 74% αναφέρει ότι η καινοτομία του συνδυασμού γεύσης και υφής είναι σημαντική για αυτούς όταν επιλέγουν ένα σνακ.
  • 56% ανακαλύπτει νέα σνακ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ποσοστό που γίνεται ακόμη μεγαλύτερο στις νέες γενιές.

Σνακ με Σκοπό

  • 63% των καταναλωτών που ερωτήθηκαν αναζητούν σνακ που εργάζονται στην κατεύθυνση να ελαχιστοποιήσουν τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις τους με ενέργειες όπως χρήση αντισταθμίσεων άνθρακα, προτεραιότητα τοπικών συστατικών και βελτιστοποίηση της εφοδιαστικής αλυσίδας για την προώθηση της βιωσιμότητας.
  • 74% (σημαντική στατιστική αύξηση 3 ποσοστιαίων μονάδων σε σχέση με πέρυσι) αναφέρει ότι συχνά ανακυκλώνει τις συσκευασίες σνακ του.
  • 71% των Millennials είναι πολύ πιθανό να πουν ότι δίνουν προτεραιότητα στο σνακ που έχει λιγότερο πλαστικό στην συσκευασία.

«Έχουμε δει ότι το σνακ ως διατροφική επιλογή έχει βοηθήσει τους καταναλωτές τα τελευταία πέντε χρόνια», είπε ο Martin Renaud, Chief Marketing & Sales Officer Mondelēz International. «Στη Mondelēz International, συνεχίζουμε να εργαζόμαστε για την κάλυψη της αυξανόμενης ζήτησης για πιο βιώσιμες επιλογές σνακ και ενσυνείδητο σνακ, καθώς η κατηγορία παραμένει μια σταθερή καθημερινή ιεροτελεστία».

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v