Πιο μικρή αύξηση των πωλήσεων φέτος προβλέπει η Nestle, καθώς η εταιρεία κατασκευής της Nespresso χαλαρώνει τις αυξήσεις των τιμών, επιδιώκοντας να ενθαρρύνει τους καταναλωτές να αγοράζουν περισσότερο.
Οπως μεταδίδει το Bloomberg, τα έσοδα αναμένεται να αυξηθούν κατά περίπου 4% το 2024 σε οργανική βάση, μετά από αύξηση 7,2% πέρυσι, δήλωσε η Nestle. Η εταιρεία αναμένει επίσης αύξηση 6% έως 10% στα κέρδη ανά μετοχή.
Η Nestle επέστρεψε σε ανάπτυξη μέσω των μεγαλύτερων πωλήσεων και των καταναλωτών που επιλέγουν πιο ακριβά προϊόντα: Ο πραγματικός εσωτερικός ρυθμός ανάπτυξής της - ένα υποκατάστατο του όγκου πωλήσεων- ήταν θετικός στο 0,4% το τελευταίο τρίμηνο του 2023, σημειώνοντας την πρώτη αύξηση σε ενάμιση χρόνο.
Εταιρείες όπως η Nestle επιδιώκουν να ανακτήσουν μερίδιο αγοράς αφού ο υψηλότερος πληθωρισμός των τελευταίων δεκαετιών ώθησε τους αγοραστές σε φθηνότερα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.
Η Danone ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις του τέταρτου τριμήνου αυξήθηκαν όσο περίμεναν, εν μέσω χαλάρωσης του πληθωρισμού.