Αύξηση πελατείας από Deutsche Telekom

Aύξηση της τάξεως του 25,3% πραγματοποίησε στην συνολική πελατειακή της βάση η Deutsche Telekom κατά το 2002, με την αμερικανική μονάδα της T-Mobile να αυξάνει τους πελάτες της κατά 41,4%. Η γερμανική εταιρία κατάφερε να αυξήσει το μερίδιό της σε όλες της αγορές που δραστηριοποιείται.

Αύξηση πελατείας από Deutsche Telekom
H Deutsche Telekom ανακοίνωσε ότι η συνολική πελατειακή της βάση αυξήθηκε εντυπωσιακά, κατά 25,3%, στο 2002 και διαμορφώθηκε σε 81,7 εκ. πελάτες έναντι 65,2 εκ. ένα χρόνο νωρίτερα.

Ανάπτυξη σημειώθηκε σε όλες τις θυγατρικές και στις συμμετοχές της Deutsche Telekom σε τηλεπικοινωνιακές εταιρίες, με την αμερικανική μονάδα της T-Mobile να ξεχωρίζει, με ποσοστό αύξησης των πελατών της εντός του 2002 κατά 41,4%.

Πιο συγκεκριμένα η T-Mobile USA αύξησε την πελατειακή της βάση κατά 2,9 εκ. μέσα στο 2002, ανεβάζοντας τον αριθμό των συνδρομητών της από 7 εκ. στο 2001 σε 9,9 εκ. στο 2002.

Εκρηκτική ήταν ειδικά η διεύρυνση της συνδρομητικής βάσης της T-Mobile USA στο τελευταίο τρίμηνο του 2002, καθώς ”κέρδισε” 1 εκατομμύριο εκ των προαναφερθέντων 2,9 εκ. νέων συνδρομητών.

Η Deutsche Telekom κατάφερε να αυξήσει τα μερίδιά της σε όλες τις αγορές που δραστηριοποιείται, εξαιτίας της επιτυχίας της καμπάνιας που ξεκίνησε για τις νέες τηλεφωνικές δυνατότητες που προσφέρει μέσω της τεχνολογίας T-DSL.

Σημαντική ήταν και η ανάπτυξη της ιντερνετικής μονάδας της Deutsche, T-Online της οποίας οι συνδρομητές αυξήθηκαν κατά 14% μέσα στο 2002 φτάνοντας τα 12,2 εκατομμύρια.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v