Paramount: Μετά το απόλυτο τηλεοπτικό ρεκόρ ανακοίνωσε απολύσεις

Στην πόρτα της εξόδου 800 εργαζόμενοι, ήτοι το 3% του προσωπικoύ του αμερικανικού ομίλου media. Στόχος η «μεγαλύτερη ευελιξία», μέσα στο «πνεύμα ενθουσιασμού» που έφερε η τηλεθέαση ρεκόρ στον τελικό του αμερικανικού ποδοσφαίρου.

Paramount: Μετά το απόλυτο τηλεοπτικό ρεκόρ ανακοίνωσε απολύσεις

Eκατοντάδες υπαλλήλους απολύει η Paramount Global, μόλις μια μέρα μετά το ρεκόρ τηλεθέασης που σημείωσε στο CBS, κανάλι που της ανήκει, ο τελικός των τελικών του αμερικανικού ποδοσφαίρου, ονόματι Super Bowl.

Σε εσωτερικό υπόμνημα προς τους υπαλλήλους, ο διευθύνων σύμβουλος Bob Bakish ενημέρωσε ότι η Paramount θα απολύσει περίπου 800 άτομα, ήτοι το 3% του εργατικού δυναμικού της, σύμφωνα με πηγή του CNBC. Ο όμιλος το 2022 είχε περίπου 24.500 εργαζόμενους πλήρους και μερικής απασχόλησης.

«Αυτές οι προσαρμογές θα μας βοηθήσουν να αξιοποιήσουμε την ορμή μας και να υλοποιήσουμε το στρατηγικό μας όραμα για το επόμενο έτος – και πιστεύω ακράδαντα ότι έχουμε πολλούς λόγους να είμαστε ενθουσιασμένοι», έγραψε ο Bakish. H Paramount Global θα έπρεπε να «λειτουργεί πιο ευέλικτα και να ξοδεύει λιγότερα», είχε προϊδεάσει προ μηνός.

Ο όμιλος κατέχει ένα διόλου ευκαταφρόνητο σύνολο περιουσιακών στοιχείων στον χώρο των media, όπως τα δίκτυα CBS, Paramount Pictures, Pluto TV, Paramount+, αλλά και τα καλωδιακά κανάλια Nickelodeon, BET και Comedy Central. Οι περικοπές θέσεων εργασίας συμβαίνουν μάλιστα σε μια συγκυρία που η εταιρεία μέσων ενημέρωσης εξετάζει επιλογές συγχώνευσης και εξαγοράς. Η Paramount Global πραγματοποίησε τους τελευταίους μήνες πρώιμες συνομιλίες για συγχώνευση με τη Skydance Media και τη Warner Bros.

Η πλατφόρμα streaming Paramount+ συνεχίζει να χάνει χρήματα κάθε τρίμηνο. Στο τρίτο τρίμηνο είχε απώλειες 238 εκατ. δολάρια.

Από την άλλη, το χθεσινό ντέρμπι Super Bowl υπήρξε το δημοφιλέστερο τηλεοπτικό προϊόν όλων των εποχών, με πάνω από 123,4 εκατομμύρια θεατές καθηλωμένους στους δέκτες και σε όλες τις πλατφόρμες που το μετέδωσαν.

Το CBS χρεώνει κατά μέσο όρο 6,5 εκατ. δολάρια για κάθε διαφημιστικό σποτ 30 δευτερολέπτων που προβάλλεται στο πλαίσιο του τελικού του αμερικανικού ποδοσφαίρου, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Guideline.

Μάλιστα, το δίκτυο απόλαυσε και πρόσθετα έσοδα δεκάδων εκατομμυρίων, επειδή ο αγώνας Κάνσας Σίτι-Σαν Φρανσίσκο κρίθηκε στην παράταση.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v