Εκτοξεύονται τα κέρδη των πετρελαιοφόρων πλοίων, καθώς η διαταραχή ή και διακοπή της κυκλοφορίας μέσω Ερυθράς Θάλασσας αυξάνει το κόστος μεταφοράς των βαρελιών με καύσιμα.
Τα ναύλα για μεταφορά καυσίμων από τη Μέση Ανατολή στην Ασία έχουν τριπλασιαστεί μετά τις αεροπορικές επιδρομές που εξαπέλυσαν ΗΠΑ και Βρετανία ενάντια στους αντάρτες Χούθι της Υεμένης — απογειώνονται στα 83.000 δολάρια την ημέρα έναντι περίπου 30.000 δολ., καταγράφοντας αύξηση 182% από τις 12 Ιανουαρίου. Αυτό το ρεκόρ αφορά πλοία που μεταφέρουν κυρίως νάφθα, προϊόν διύλισης πετρελαίου που χρησιμοποιείται για την παραγωγή βενζίνης και πλαστικών.
Τα κέρδη και για άλλες διαδρομές είναι επίσης αυξημένα, σύμφωνα με το Bloomberg.
Η κατάσταση ασφαλείας στην Ερυθρά Θάλασσα έχει επιδεινωθεί σε σημείο που πολλές εταιρείες δεξαμενόπλοιων προϊόντων πετρελαίου ανακοινώνουν ότι δεν θα μεταφέρουν πλέον φορτία μέσω της εν λόγω πλωτής οδού, ωθώντας πολλά πλοία σε πλόες χιλιάδων ναυτικών μιλίων γύρω από την Αφρική, κάτι που με τη σειρά του μειώνει τον αριθμό των διαθέσιμων πλοίων στην αγορά spot.
Επιπλέον, τα υψηλότερα επίπεδα από τον Μάρτιο έφτασαν τα κέρδη για ταξίδια από την Ευρώπη προς τις ΗΠΑ, ενώ στα υψηλότερα επίπεδα από τον Μάρτιο σκαρφάλωσαν τα ναύλα για ταξίδια από τη Μέση Ανατολή προς την Ανατολική Αφρική.
Τέλος, τα φορτία για ορισμένα καύσιμα από τη Νότια Κορέα στη Σιγκαπούρη αυξήθηκαν στο υψηλότερο σημείο από τον Ιούνιο του 2022.