Η Λίβερπουλ, από τις δημοφιλέστερες ομάδες της Πρεμιέρ Λιγκ, βρίσκεται σε συζητήσεις με διάφορους ομίλους media για τη δημιουργία ντοκιμαντέρ εντός και εκτός αποδυτηρίων, σύμφωνα με πηγές που επικαλείται το Bloomberg.
Ο αγγλικός ποδοσφαιρικός σύλλογος έχει ήδη αποτελέσει θέμα σε προηγούμενη αντίστοιχη παραγωγή, στην τηλεοπτική σειρά ντοκιμαντέρ «Being: Liverpool» που γυρίστηκε το 2012, όταν ήταν προπονητής της ομάδας ο Μπρένταν Ρότζερς. Ο σημερινός προπονητής Γιούργκεν Κλοπ υποστηρίζει το νέο πρότζεκτ, αποκάλυψε η πηγή, παρόλο που το 2018 φέρεται να είχε απορρίψει την πρόταση της επιτυχημένης σειράς αθλητικών ντοκιμαντέρ «All or Nothing» της Amazon.
Η Λίβερπουλ, που ανήκει στη Fenway Sports Group και βρίσκεται στην πρώτη θέση της βαθμολογίας του αγγλικού πρωταθλήματος, αρνήθηκε να σχολιάσει.
Οι αθλητικές ομάδες δέχονται όλο και περισσότερο τις κάμερες τόσο στα αποδυτήρια όσο και στο boardroom, με στόχο να αποκτήσουν νέους οπαδούς. Οι αγγλικοί ποδοσφαιρικοί σύλλογοι είναι ιδιαίτερα δημοφιλείς σε ομίλους παραγωγής οπτικοακουστικών προγραμμάτων όπως οι Netflix, Amazon και Walt Disney, οι οποίες στο παρελθόν παρήγγειλαν ντοκιμαντέρ, μεταξύ άλλων, για τη Σάντερλαντ, τη Μάντσεστερ Σίτι, την Άρσεναλ, την Τότεναμ και τη Νιουκάστλ.
Το Netflix παρήγαγε επίσης τη σειρά «Drive to Survive» για τους αγώνες αυτοκινήτου Formula 1, που θεωρείται ότι έχει αυξήσει το ενδιαφέρον για το άθλημα.
Πέρυσι, η Fenway συμφώνησε να πουλήσει μειοψηφικό μερίδιο της Λίβερπουλ στην επενδυτική εταιρεία Dynasty Equity με έδρα τη Νέα Υόρκη. Η επένδυση θα χρησιμοποιηθεί κυρίως για την αποπληρωμή του χρέους που προέκυψε κατά τη διάρκεια της πανδημίας, για την επέκταση του σταδίου Ανφιλντ και την ανάπτυξη προπονητικών εγκαταστάσεων και του ρόστερ της ομάδας.