Κατακτά την αμερικανική αγορά η κινεζική Temu

Εως τον περασμένο μήνα, η Temu αντιπροσώπευε σχεδόν το 17% του μεριδίου αγοράς στις Ηνωμένες Πολιτείες στις κατηγορίες καταστημάτων με χαμηλές τιμές.

Κατακτά την αμερικανική αγορά η κινεζική Temu

Η Temu, η ταχέως αναπτυσσόμενη κινεζική πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου που πουλάει είδη διακόσμησης για το σπίτι με μόλις 4 ευρώ και πουκάμισα με 10 ευρώ, κατακτά με επιτυχία την αμερικανική αγορά, σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία.

Οπως μεταδίδει το CNBC, έως τον περασμένο μήνα, η Temu αντιπροσώπευε σχεδόν το 17% του μεριδίου αγοράς στις Ηνωμένες Πολιτείες στις κατηγορίες καταστημάτων με χαμηλές τιμές, σύμφωνα με την εταιρεία ανάλυσης δεδομένων Earnest Analytics, έναντι 8% της αλυσίδας Five Below, 43% της Dollar General και 28% της Dollar Tree.

Η Temu κυκλοφόρησε στις Ηνωμένες Πολιτείες τον Σεπτέμβριο του 2022 και έγινε γρήγορα δημοφιλής μέσω της χρήσης μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Η Temu πουλάει ρούχα, όπως φορέματα με τιμή 12 ευρώ και αθλητικά παπούτσια στα €20. Οι αναλυτές αναμένουν ότι θα έχει έσοδα άνω των 16 δισ. δολαρίων φέτος καθώς επεκτείνεται διεθνώς.

Ακολουθήστε το Euro2day.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του Euro2day.grFOLLOW USΑκολουθήστε τη σελίδα του Euro2day.gr στο Linkedin

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

v