Η εμπιστοσύνη των καταναλωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο αυξήθηκε απότομα τον Νοέμβριο, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών GfK, η οποία ενισχύει τις ελπίδες για υψηλότερες δαπάνες τη Black Friday και τα Χριστούγεννα.
Ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης, ένα μέτρο για το πώς βλέπουν οι άνθρωποι τα προσωπικά τους οικονομικά και τις ευρύτερες οικονομικές προοπτικές, αυξήθηκε έξι μονάδες στο -24, ανακτώντας το μεγαλύτερο μέρος του εδάφους που χάθηκε τον Οκτώβριο.
Η αύξηση ήταν ισχυρότερη από την πρόβλεψη για -28 από οικονομολόγους που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση του Reuters.
Ο Joe Staton, διευθυντής στρατηγικής πελατών της GfK, δήλωσε ότι η άνοδος «θα είναι καλά νέα για τους λιανοπωλητές που θέλουν να επωφεληθούν από τη Black Friday και τα Χριστούγεννα».