Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Καμπάνα €2,3 εκατ. στη Ryanair από βρετανικό δικαστήριο

Η αεροπορική εταιρεία καλείται να πληρώσει για επιστροφές χρημάτων που έκαναν ταξιδιωτικές εταιρείες σε πελάτες εξαιτίας ακύρωσης πτήσεων κατά τη διάρκεια της πανδημίας, αρκεί να το αποδείξουν. Κατηγορίες για κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης.

Καμπάνα €2,3 εκατ. στη Ryanair από βρετανικό δικαστήριο

Η Ryanair θα καταβάλει πάνω από 2 εκατομμύρια στερλίνες (2,3 εκατ. ευρώ) σε ταξιδιωτικές εταιρείες εξαιτίας ακύρωσης πτήσεων, όπως αποφάσισε βρετανικό δικαστήριο στο πλαίσιο υπόθεσης που κρατά χρόνια και αφορά κατηγορίες ότι η αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους εκμεταλλεύεται τη δεσπόζουσα θέση της στην αγορά έναντι διαδικτυακών ταξιδιωτικών πρακτόρων.

Δικαστής του Λονδίνου, μεταδίδει το Bloomberg, αποφάσισε ότι η Ryanair πρέπει να πληρώσει για επιστροφές χρημάτων που έγιναν από παρόχους υπηρεσιών διακοπών, όπως η On the Beach Group, σε πελάτες εξαιτίας ακύρωσης πτήσεων κατά τη διάρκεια της πανδημίας και μέχρι τον Αύγουστο του 2021. Το δικαστήριο είπε ότι η Ryanair είναι υπόχρεη να πληρώσει για «αδικαιολόγητο πλουτισμό».

Σύμφωνα με την απόφαση, οι διαδικτυακοί ταξιδιωτικοί πράκτορες πρέπει να αποδείξουν ότι έχουν επιστρέψει τα χρήματα στους καταναλωτές προτού πληρωθούν από τον αερομεταφορέα, δήλωσε εκπρόσωπος της Ryanair.

«Πρόκειται για μακροχρόνια πρακτική της Ryanair, μετά από πολλές περιπτώσεις επιστροφής χρημάτων που καταβλήθηκαν σε ταξιδιωτικούς πράκτορες κατά τη διάρκεια του Covid χωρίς να μεταβιβαστούν στους επιβάτες», ανέφερε η εταιρεία.

Η δίκη είναι μέρος μιας ευρύτερης διαμάχης μεταξύ της Ryanair και των διαδικτυακών ταξιδιωτικών πρακτόρων. Οι ταξιδιωτικές εταιρείες κατηγορούν τις μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρείες της Ευρώπης ότι μονοπωλούν την αγορά υπηρεσιών κρατήσεων και δεν δίνουν στους πελάτες ελεύθερη και δίκαιη επιλογή.

Η απόφαση «τονίζει την ευθύνη της βιομηχανίας απέναντι στους ταξιδιώτες», δήλωσε ο Shaun Morton, διευθύνων σύμβουλος στο On the Beach. «Καλούμε την Αρχή Ανταγωνισμού να επανεξετάσει την αντιανταγωνιστική συμπεριφορά ορισμένων αεροπορικών εταιρειών χαμηλού κόστους».

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v