Alibaba: Δυναμώνει η κινεζική απάντηση στην τεχνητή νοημοσύνη

Με στόχο να χτυπήσει και διεθνώς τις αμερικανικές Microsoft και Amazon, ο κινεζικός τεχνολογικός γίγαντας λανσάρει αναβαθμισμένο μοντέλο ΑΙ με επιπλέον πολλαπλές χρήσεις.

Alibaba: Δυναμώνει η κινεζική απάντηση στην τεχνητή νοημοσύνη

Ο κινεζικός γίγαντας Alibaba κυκλοφόρησε νέα έκδοση μοντέλου τεχνητής νοημοσύνης, εντείνοντας τον ανταγωνισμό με τους μεγάλους τεχνολογικούς παίκτες των ΗΠΑ, όπως η Amazon και η Microsoft.

Η μεγαλύτερη εταιρεία υπολογιστικού νέφους και ηλεκτρονικού εμπορίου της Κίνας λανσάρει το Tongyi Qianwen 2.0, μοντέλο LLM που εκπαιδεύεται σε τεράστιες ποσότητες δεδομένων και αποτελεί τη βάση για παραγωγικές εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης όπως το ChatGPT, που αναπτύσσεται από την αμερικανική εταιρεία OpenAI.

Η Alibaba χαρακτηρίζει το Tongyi Qianwen 2.0 ως «ουσιαστική αναβάθμιση του προκατόχου του», που παρουσιάστηκε τον Απρίλιο.

Το νέο μοντέλο «επιδεικνύει αξιοσημείωτες ικανότητες σε κατανόηση πολύπλοκων οδηγιών, συγγραφή κειμένων, συλλογισμούς, απομνημόνευση και εντοπισμό ψευδών πληροφοριών», ανέφερε η Alibaba.

Η εταιρεία κυκλοφόρησε επίσης μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης που έχουν σχεδιαστεί για εφαρμογές που απευθύνονται σε συγκεκριμένους επιχειρηματικούς κλάδους και χρήσεις -όπως σε σχέση με νομικές συμβουλές και χρηματοοικονομικά.

Η εταιρεία με έδρα την πόλη Χαντζού ανακοίνωσε επίσης την πλατφόρμα υπηρεσιών GenAI, η οποία επιτρέπει στις εταιρείες να δημιουργούν δικές τους εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης, χρησιμοποιώντας τα δικά τους δεδομένα. Ένας από τους φόβους που έχουν οι επιχειρήσεις σχετικά με δημόσια προϊόντα παραγωγής τεχνητής νοημοσύνης όπως το ChatGPT είναι ότι στα δεδομένα θα μπορούσαν να έχουν πρόσβαση τρίτα μέρη.

Η Alibaba και άλλοι μεγάλοι παίκτες cloud προσφέρουν εργαλεία ώστε οι εταιρείες να δημιουργήσουν δικά τους προϊόντα τεχνητής νοημοσύνης με τα δικά τους δεδομένα, τα οποία θα προστατεύονται από το πακέτο υπηρεσιών τους, γράφει το CNBC.

Δύο αντίπαλες υπηρεσίες είναι το Azure OpenAI Studio της Microsoft και το Bedrock της Amazon.

Η Alibaba, ο μεγαλύτερος παίκτης cloud με βάση το μερίδιο αγοράς στην Κίνα, προσπαθεί να καλύψει τη διαφορά με εταιρείες όπως η Amazon και η Microsoft στο εξωτερικό.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v