Οι πωλήσεις στη Heineken συνέχισαν να μειώνονται το δεύτερο εξάμηνο του έτους, καθώς οι καταναλωτές απέρριψαν τις υψηλότερες τιμές.
Oπως μεταδίδουν οι Financial Times, η εταιρεία δήλωσε ότι οι όγκοι μπύρας μειώθηκαν κατά 4,2% λόγω «των δύσκολων οικονομικών συνθηκών σε πολλές από τις αγορές της Heineken και της χαμηλότερης καταναλωτικής ζήτησης μετά την τιμολόγηση λόγω πληθωρισμού».
Η ζυθοποιία αύξησε τις τιμές κατά 9,5% τους τρεις μήνες έως τα τέλη Σεπτεμβρίου. Τα έσοδά της αυξήθηκαν κατά 2% στα 9,6 δισ. ευρώ.
Ο όγκος πωλήσεων της premium μπύρας, που περιελάμβανε τα κορυφαία προϊόντα της Heineken, μειώθηκε κατά 5,7%, κυρίως λόγω της οικονομικής ύφεσης στο Βιετνάμ και της αποχώρησης της εταιρείας από τη Ρωσία.