Αντιμέτωπη με έρευνα της εποπτικής αρχής του γερμανικού χρηματοπιστωτικού τομέα βρίσκεται η Deutsche Bank, καθώς διαιωνίζονται τα προβλήματα λογισμικού στη μονάδα λιανικής τραπεζικής Postbank, προκαλώντας διαταραχές στις επιχειρηματικές δραστηριότητες των πελατών.
Η ομοσπονδιακή ρυθμιστική αρχή BaFin «παρατήρησε σημαντικές διαταραχές στον χειρισμό υποθέσεων επιχειρηματιών πελατών» στην Postbank, ανέφερε στον ιστότοπό της, προσθέτοντας ότι διερευνά τυχόν ανεπάρκειες από εποπτική άποψη.
«Παράλληλα με διάφορες διακοπές στο online και mobile banking και την περιορισμένη διαθεσιμότητα τηλεφωνικών υπηρεσιών για πελάτες, οι διαταραχές περιλαμβάνουν καθυστερήσεις στη διεκπεραίωση υποθέσεων όπως κατασχέσεις λογαριασμών, κληρονομικά δικαιώματα, κλείσιμο λογαριασμών ή αντίστοιχοι διακανονισμοί», ανακοίνωσε η BaFin.
Η έρευνα δίνει για άλλη μια φορά χαμηλό βαθμό στην Deutsche Bank, στη μακροχρόνια προσπάθειά της να απλοποιήσει τα υπολογιστικά συστήματά της. Η τράπεζα προσπαθούσε να βελτιώσει το IT στη θυγατρική Postbank για περισσότερο από μια δεκαετία και τον Ιούλιο δήλωσε ότι ολοκληρώθηκε το περίφημο Project Unity για τη μετεγκατάσταση δεδομένων.
Σύμφωνα με την Deutsche Bank, η ολοκλήρωση του έργου σημαίνει ότι επιτέλους η τράπεζα μπορεί να αρχίσει να καρπώνεται μέρος της εξοικονόμησης κόστους που ήλπιζε να έχει επιτύχει πολύ νωρίτερα. Οι πόροι που διοχετεύθηκαν στο Project Unity ήταν ο κύριος λόγος για τον οποίο η τράπεζα έχει μείνει πίσω από τους ανταγωνιστές στην ανάπτυξη προσφορών ψηφιακής τραπεζικής.