Η Kraft Heinz ανέφερε ότι οι πωλήσεις αυξήθηκαν πιο λίγο από το αναμενόμενο το δεύτερο τρίμηνο, καθώς οι καταναλωτές έγιναν πιο ευαίσθητοι στις υψηλότερες τιμές.
Οπως μεταδίδουν οι Financial Times, η εταιρεία που είναι γνωστή για τα κέτσαπ της είπε ότι οι καθαρές πωλήσεις αυξήθηκαν 2,6 τοις εκατό στα 6,7 δισ. δολάρια το τρίμηνο έως την 1η Ιουλίου - δεν ήταν σε ευθυγράμμιση με τις προσδοκίες των αναλυτών για έσοδα 6,8 δισ. δολαρίων.
Η Kraft Heinz αύξησε τις τιμές για να διαχειριστεί το υψηλότερο κόστος, παρόλο που ο όγκος μειώνεται, αλλά δεν ήταν αρκετό για να ενισχύσει τα έσοδα το δεύτερο τρίμηνο. Ο όγκος πωλήσεων μειώθηκε κατά 7 ποσοστιαίες μονάδες, λόγω της χαμηλής ζήτησης στη Βόρεια Αμερική, καθώς οι καταναλωτές κόβουν τις δαπάνες για ακριβά συσκευασμένα προϊόντα.
Ωστόσο, η υψηλότερη τιμολόγηση βοήθησε την Kraft Heinz να αναφέρει προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή 79 σεντς, υψηλότερα από τις προσδοκίες των αναλυτών για κέρδη 76 σεντς.