Ανεβάζει τις προβλέψεις της για ολόκληρη τη χρονιά η Hugo Boss, αφού ο γερμανικός οίκος μόδας αύξησε τις πωλήσεις του δεύτερου τριμήνου κατά 20%, φτάνοντας στο 1 δισ. ευρώ, ανατρέποντας μια τάση επιβράδυνσης των πωλήσεων σε άλλες ευρωπαϊκές premium μάρκες.
Οπως μεταδίδουν οι Financial Times, η εταιρεία δήλωσε την Τετάρτη ότι η Γερμανία και η Γαλλία ηγήθηκαν των ισχυρών πωλήσεων στην Ευρώπη, ενώ οι πωλήσεις στις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 16%. Τα λειτουργικά κέρδη για το τρίμηνο ήταν 121 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 21% σε ετήσια βάση.
Αρκετές ευρωπαϊκές μάρκες πολυτελείας, όπως η LVMH και η ιδιοκτήτρια της Cartier, η Richemont, έχουν αναφέρει πιο μικρή αύξηση πωλήσεων στις ΗΠΑ και ασθενέστερη από την αναμενόμενη ανάκαμψη στην Κίνα.
Η Hugo Boss προβλέπει ότι οι πωλήσεις ολόκληρου του έτους θα αυξηθούν μεταξύ 12 και 15%, σε ένα εύρος ρεκόρ 4,1-4,2 δισεκατομμυρίων ευρώ, έναντι προηγούμενης καθοδήγησης για 10%.