Πελάτες της Apple παραπονέθηκαν ότι δυσκολεύονται να αποκτήσουν πρόσβαση στους καταθετικούς τους λογαριασμούς, λιγότερο από έναν μήνα μετά το λανσάρισμα της υπηρεσίας από τον τεχνολογικό κολοσσό σε συνεργασία με την Goldman Sachs.
Η Apple τάραξε την τραπεζική αγορά όταν αποκάλυψε νέο αποταμιευτικό προϊόν σε συνεργασία με την Goldman Sachs που προσφέρει επιτόκιο 4,15% - περίπου 10 φορές τη μέση απόδοση που προσφέρουν οι αμερικανικές τράπεζες.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της WSJ, κάποιοι πελάτες ανέφεραν ότι πέρασαν εβδομάδες μέχρι να καταφέρουν να αποσύρουν χρήματα από τους λογαριασμούς τους.
Δημοσιεύματα ανέφεραν ότι προσέλκυσε έως και 1 δισ. δολάρια σε καταθέσεις τέσσερις ημέρες μετά την κυκλοφορία της υπηρεσίας.
Αλλά τώρα οι καταθέτες φέρεται να αντιμετωπίζουν προβλήματα πρόσβασης στα κεφάλαιά τους ή μεταφοράς μετρητών μεταξύ λογαριασμών.
Ο Νάθαν Θάκερ, ο οποίος ζει έξω από την Ατλάντα, είπε στη Wall Street Journal ότι προσπαθούσε και απέτυχε να μεταφέρει 1.700 δολάρια από τον λογαριασμό του στην Apple στην JPMorgan Chase από τις 15 Μαΐου.
Κάθε φορά που επικοινωνούσε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Goldman Sachs, του έλεγαν να περιμένει μερικές μέρες. Έλαβε τα κεφάλαια μόνο μετά την παρέμβαση της WSJ, σύμφωνα με τη Daily Mail.
Όπως αναφέρει η Daily Mail, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι γεμάτα με παρόμοιες ιστορίες αποταμιευτών που δεν μπορούν να πάρουν στα χέρια τους τα χρήματά τους.
Ο Κέβιν Σμιθ, από τη Μινεσότα, έγραψε στο Twitter αναφερόμενος στον διευθύνοντα σύμβουλο της Apple, Τιμ Κουκ: «Ήταν το σχέδιό σας να συνεργαστείτε με μια τράπεζα που κρατά όμηρους τις αποταμιεύσεις ανθρώπων;»
Ο Σμιθ προσπαθούσε να μεταφέρει 10.000 δολάρια από τον λογαριασμό του στην Apple στην US Bank στις 16 Μαΐου.
Η Goldman Sachs ανέφερε ότι οι δυσκολίες αφορούν έναν περιορισμένο αριθμό καταθετών.