Η Walt Disney το 2022 ξόδεψε για διαφήμιση $7,2 δισ.!

Μέσα στην 5ετία το ισχυρό brand σημείωσε εντυπωσιακή αύξηση 157% της διαφημιστικής σπατάλης στο κυνήγι του ανταγωνισμού, με την περσινή χρονιά να κορυφώνονται οι δαπάνες έναντι των $2,8 δισ. του 2018.

Η Walt Disney το 2022 ξόδεψε για διαφήμιση $7,2 δισ.!

Στον τομέα της ψυχαγωγίας, η Walt Disney ξεχωρίζει στην αστρονομική διαφημιστική σπατάλη για κυριαρχία στη σκακιέρα του ανταγωνσιμού ανάμεσα στα ηχηρά brand name. Οι δαπάνες για διαφήμιση σημειώνουν εκθετική ανοδική πορεία τα τελευταία χρόνια. Πίσω από την ανάπτυξη της εταιρείας κρύβεται η διαφημιστική της ικανότητα, στην οποία διατίθεται σταθερά ένας πολύ υψηλός προϋπολογισμός.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με στοιχεία που απέκτησε η Finbold, τα διαφημιστικά έξοδα της Walt Disney παρουσίασαν αξιοσημείωτη αύξηση μεταξύ 2018 και 2022, με την εταιρεία να δαπανά 24,5 δισεκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως.

Η κορύφωση των διαφημιστικών δαπανών σημειώθηκε το 2022, φθάνοντας τα 7,2 δισεκατομμύρια δολάρια, αντιπροσωπεύοντας μια εκπληκτική αύξηση περίπου 157% σε σύγκριση με την αρχική αξία των 2,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2018.

Το 2021, ο προϋπολογισμός ήταν 5,5 δισεκατομμύρια δολάρια και το 2020 ο προϋπολογισμός ήταν 4,7 δισεκατομμύρια δολάρια.

Συγκεκριμένα, οι υψηλότεροι ετήσιοι ρυθμοί ανάπτυξης σημειώθηκαν μεταξύ 2018 και 2019, με σημαντική αύξηση 53%.

Είναι ενδιαφέρον ότι αυτή η ανοδική τάση στα διαφημιστικά έξοδα ευθυγραμμίζεται με την αύξηση των εσόδων της Walt Disney. Από το δεύτερο τρίμηνο του 2023, τα έσοδα της εταιρείας ανήλθαν σε 21,8 δισεκατομμύρια δολάρια.

Τα υψηλότερα τριμηνιαία έσοδα καταγράφηκαν το 1ο τρίμηνο του 2023, φτάνοντας τα 23,51 δισεκατομμύρια δολάρια. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα τελευταία εννέα χρόνια, ένα από τα χαμηλότερα τριμηνιαία στοιχεία εσόδων παρατηρήθηκε το τρίτο τρίμηνο του 2020, ύψους 11,78 δισεκατομμυρίων δολαρίων στην κορύφωση της πανδημίας.

Το μάρκετινγκ και το ποικιλόμορφο χαρτοφυλάκιο της Disney

Η έκθεση εμβαθύνει στους πιθανούς παράγοντες πίσω από τα διαφημιστικά έξοδα της εταιρείας. Σύμφωνα με την έκθεση:

"Με ένα χαρτοφυλάκιο ισχυρού brand που περιλαμβάνει τα Disney Studios, Pixar, Marvel, Lucasfilm, ESPN και ABC, η Walt Disney έχει μεγάλη εμβέλεια σε διάφορους τομείς ψυχαγωγίας. Αυτό το ποικιλόμορφο χαρτοφυλάκιο έχει εν μέρει αναγκάσει την εταιρεία να αντλήσει περισσότερα κεφάλαια στον διαφημιστικό της προϋπολογισμό. Πράγματι , με τον αυξανόμενο ανταγωνισμό στη σκηνή της ψυχαγωγίας, η διαφήμιση διαδραματίζει κρίσιμο ρόλο βοηθώντας τη Disney να διατηρήσει το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα».

Συνολικά, η διαφημιστική κυριαρχία της Disney πιθανότατα θα συνεχίσει να εξελίσσεται καθώς η τεχνολογία εξελίσσεται και οι συμπεριφορές των καταναλωτών αλλάζουν.

Ωστόσο, μακροοικονομικοί παράγοντες θα μπορούσαν να επηρεάσουν τον διαφημιστικό προϋπολογισμό και τα έσοδά τους.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v