Πρώτη άνοδος σε 15 μήνες για την καταναλωτική εμπιστοσύνη στη Βρετανία

Βελτιωμένο το κλίμα στο διαθέσιμο εισόδημα των νοικοκυριών λόγω αυξήσεων μισθών ή εποχικών μπόνους, διαπίστωσε η έρευνα της Deloitte. Οι ταξιδιωτικές δαπάνες αναμένεται να αυξηθούν το 2023.

Πρώτη άνοδος σε 15 μήνες για την καταναλωτική εμπιστοσύνη στη Βρετανία

Πτώση 15 μηνών ανέστρεψε η καταναλωτική εμπιστοσύνη του Ηνωμένου Βασιλείου το τέταρτο τρίμηνο, σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύθηκε τη Δευτέρα.

Οπως μεταδίδουν οι Financial Times, ο δείκτης Deloitte Consumer Tracker ενισχύθηκε 0,6 ποσοστιαίες μονάδες, φτάνοντας στο -19,7% και σημειώνοντας την πρώτη άνοδο σε πέντε διαδοχικά τρίμηνα.

Η άνοδος αντανακλά το βελτιωμένο κλίμα στο διαθέσιμο εισόδημα των νοικοκυριών λόγω αυξήσεων μισθών ή εποχικών μπόνους, διαπίστωσε η έρευνα.

Οι ταξιδιωτικές δαπάνες αναμένεται να αυξηθούν το 2023, αν και οι συνολικές δαπάνες θα αποδυναμωθούν για το υπόλοιπο του έτους, ανέφερε η Deloitte.

«Οι καταναλωτές υποδεικνύουν ότι η συμπίεση της αγοραστικής τους δύναμης θα μπορούσε πλέον να έχει ξεπεράσει το αποκορύφωμά της», δήλωσε η Céline Fenech, επικεφαλής των καταναλωτικών πληροφοριών στη Deloitte στο Λονδίνο.

«Ωστόσο, είναι πιθανό να δούμε τους καταναλωτές να συνεχίζουν να μειώνουν τις συνολικές δαπάνες τους κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους», πρόσθεσε.

Το κλίμα για την κατάσταση της οικονομίας του Ηνωμένου Βασιλείου αυξήθηκε κατά 3,1 ποσοστιαίες μονάδες το τέταρτο τρίμηνο, φθάνοντας στο -76%. Ωστόσο, το κλίμα ασφάλειας εργασίας μειώθηκε σε τριμηνιαία βάση κατά 1,2 ποσοστιαίες μονάδες στο -10%.

Το πρόγραμμα βασίζεται σε απαντήσεις από 3.492 ενήλικες του Ηνωμένου Βασιλείου που ερωτήθηκαν μεταξύ 27 Δεκεμβρίου και 30 Δεκεμβρίου 2022. Η εμπιστοσύνη υπολογίζεται ως άθροισμα της ασφάλειας εργασίας, των ευκαιριών εργασίας, του διαθέσιμου εισοδήματος των νοικοκυριών, του επιπέδου του χρέους, της εκπαίδευσης και της ευημερίας των παιδιών και της γενικής υγείας και ευημερίας.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v