Θα ανανεώσει το μέγεθος και τη συχνότητα των διαφημίσεων που εμφανίζονται στο Twitter ο Έλον Μασκ, προαναγγέλλοντας μοντέλο υψηλότερης συνδρομής που θα κόβει εντελώς τις διαφημίσεις.
«Οι διαφημίσεις είναι πολύ συχνές στο Twitter και πολύ μεγάλες. Έρχονται μέτρα και για τα δύο, τις επόμενες εβδομάδες», δήλωσε, χωρίς περαιτέρω λεπτομέρειες για το κόστος της νέας υπηρεσίας.
Ο Μασκ προσπάθησε ήδη μία φορά να απομακρυνθεί από την ανάγκη διαφημιστικών εσόδων από τότε που απέκτησε την πλατφόρμα τον Οκτώβριο, εναποθέτοντας τις ελπίδες του στα έσοδα από τις συνδρομές «Twitter Blue», θυμίζει το Bloomberg. Παράλληλα, η εταιρεία αγωνίζεται να περιορίσει τις απώλειες στα έσοδα, καθώς αρκετοί διαφημιζόμενοι αποσύρονται από τον ιστότοπο εν μέσω ανησυχίας για τη νέα πολιτική της.
Ο Μασκ, από την πλευρά του, έχει πει ότι δεν θέλει η πλατφόρμα να γίνει ένα «δωρεάν κολαστήριο για όλους».
Το Twitter χαλάρωσε επίσης πρόσφατα την τριετή απαγόρευση της πολιτικής διαφήμισης, σε μια συνεχή αλλαγή πολιτικής. Στις αρχές της χρονιάς, απέλυσε περίπου 40 επιστήμονες και μηχανικούς δεδομένων που εργάζονταν στο τμήμα διαφήμισης.