Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Απειλεί να σταματήσει τα πάντα στο Λονδίνο η απεργία στα τρένα

Χωρίς σιδηροδρομικές υπηρεσίες ακόμη και το αεροδρόμιο Gatwick, καθώς οι απεργίες στο δίκτυο κορυφώνονται.

Απειλεί να σταματήσει τα πάντα στο Λονδίνο η απεργία στα τρένα

Κατεβάζουν ρολά μερικοί από τους μεγαλύτερους σιδηροδρομικούς σταθμούς του Λονδίνου σήμερα Πέμπτη, ενώ αεροδρόμια όπως το Gatwick στερούνται επίσης σιδηροδρομικών υπηρεσιών, καθώς οι απεργίες στο δίκτυο κορυφώνονται.

Οπως μεταδίδει το Bloomberg, οι μετακινήσεις προς την πρωτεύουσα που διαχειρίζονται οι Thameslink, Southern και Southeastern θα σταματήσουν εντελώς. Οι μηχανοδηγοί που εκπροσωπούνται από το σωματείο Aslef αποχωρούν μετά από μια μακρά διαμάχη για τους μισθούς.

Η απεργία έρχεται εν μέσω τεσσάρων ημερών ξεχωριστών απεργιών που πραγματοποιούνται από το RMT, μια άλλη εργατική ομάδα. Ενώ το RMT δεν βρίσκεται τεχνικά σε απεργία την Πέμπτη, οι υπηρεσίες θα σταματήσουν από την απεργιακή δράση του Aslef.

Το αποτέλεσμα θα είναι πιο σοβαρό από τις ημέρες που επηρεάζονται από τις απεργίες του RMT. Το London Bridge, το Victoria και το City Thameslink δεν θα έχουν καθόλου υπηρεσίες. Δεν θα υπάρχουν δρομολόγια στην κύρια γραμμή της West Coast, που συνδέει το Λονδίνο με το Μπέρμιγχαμ, το Μάντσεστερ και τη Γλασκώβη.

Οι ταξιδιώτες από και προς το αεροδρόμιο Gatwick θα πρέπει να κάνουν το δρόμο τους με πούλμαν ή αυτοκίνητο. Ωστόσο, οι περισσότερες από τις υπηρεσίες πούλμαν του κόμβου που διαχειρίζεται η National Express Group Plc έχουν ήδη εξαντληθεί. Ούτε θα υπάρχουν τρένα για το αεροδρόμιο του Λούτον.

Τα δρομολόγια λεωφορείων στο δυτικό και νότιο Λονδίνο θα διακοπούν καθώς η απεργία των εργαζομένων του Abellio συνεχίζεται για δεύτερη μέρα.

Το Aslef έκανε νέες συνελεύσεις με τα μέλη του και έχει εντολή να προχωρήσει σε περαιτέρω απεργιακές ενέργειες μέχρι τον Ιούνιο. Οι συνομιλίες μεταξύ των συνδικάτων, των υπουργών και των στελεχών των εταιρειών τρένων αναμένεται να επαναληφθούν στις αρχές της επόμενης εβδομάδας.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v