Τι δηλώνει ο Ελον Μασκ μετά το γκάλοπ που τον διώχνει από το Twitter

Ανακοίνωσε αλλαγές στο ποιος μπορεί να ψηφίζει και ποιος όχι όσον αφορά την πολιτική του κοινωνικού δικτύου. Δεν φαίνεται να παραιτείται, παρά τη δέσμευσή του ότι θα σεβαστεί το αποτέλεσμα...

Τι δηλώνει ο Ελον Μασκ μετά το γκάλοπ που τον διώχνει από το Twitter

Μόνο οι συνδρομητές του Twitter Blue που πληρώνουν, θα μπορούν να ψηφίζουν σε μελλοντικές ψηφοφορίες που σχετίζονται με την πολιτική της εταιρείας, ενημέρωσε ο Έλον Μασκ σε ένα από τα πρώτα του tweet μετά από δημοσκόπηση που έκανε ο ίδιος για το αν πρέπει να παραιτηθεί -και η οποία βγήκε υπέρ της αποχώρησής του.

Σύμφωνα με το Bloomberg, απαντώντας σε ένα μέλος του Blue που ονομαζόταν Unfiltered Boss, ο Μασκ συμφώνησε με την πρόταση ότι μόνο οι συνδρομητές θα πρέπει να έχουν φωνή στη μελλοντική πολιτική και είπε: «Το Twitter θα κάνει αυτή την αλλαγή». Μια μέρα νωρίτερα, ο δισεκατομμυριούχος επικεφαλής δεσμεύτηκε να υποβάλει σε ψηφοφορία όλες τις μελλοντικές αποφάσεις πολιτικής του δικτύου και πρόσφερε στους χρήστες του Twitter να επιλέξουν την ηγεσία του, ρωτώντας τους αν έπρεπε να παραιτηθεί.

Πάνω από 10 εκατομμύρια ή το 57,5% των ψήφων τάχθηκαν υπέρ της παραίτησης του Μασκ από τον ρόλο του επικεφαλής του Twitter. Δεσμεύτηκε να τηρήσει το αποτέλεσμα όταν ζήτησε την ψηφοφορία, αλλά σχεδόν μια μέρα αργότερα, είχε τουιτάρει πάνω από 10 φορές χωρίς να αναφερθεί άμεσα στο αποτέλεσμα. Ο Μασκ απάντησε σε ένα tweet που υποδηλώνει ότι η δημοσκόπηση μπορεί να έχει χειραγωγηθεί από bots με μία μόνο λέξη: «ενδιαφέρον».

Η δραματική προσφορά του Μασκ να παραιτηθεί ήρθε λίγο μετά την παρουσία του στον τελικό του Παγκοσμίου Κυπέλλου στο Κατάρ, πυροδοτώντας ένα κύμα trending θεμάτων όπως «ΨΗΦΙΣΤΕ ΝΑΙ» και «Διευθύνων Σύμβουλος του Twitter». Δεν προσδιόρισε εναλλακτικό CEO και έφτασε στο σημείο να πει ότι όποιος είναι ικανός να κάνει τη δουλειά, δεν θα την ήθελε.

Αφού έχασε στην αρχική δημοσκόπηση, ο Μασκ, ο οποίος είναι επίσης διευθύνων σύμβουλος της Tesla, έκανε retweet διαφημιστικό υλικό για την εταιρεία αυτοκινήτων και για την υπηρεσία Blue for Business του Twitter. Απάντησε επίσης σε ένα άρθρο σχετικά με την κριτική της ανταγωνιστικής Toyota Motor για τα ηλεκτρικά οχήματα με ένα απλό «Ουάου».

Η μετοχή της Tesla έχει πέσει κατακόρυφα μετά την εξαγορά του Twitter, με τους επικριτές να υποστηρίζουν ότι ξοδεύει πολύ χρόνο στην εταιρεία κοινωνικής δικτύωσης.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v