Η ασφαλιστική διαμάχη που δημιούργησε συμφόρηση τάνκερ στον Βόσπορο επιλύθηκε, δηλώνει ναυτασφαλιστής στους Financial Times.
Κομβόι δεξαμενόπλοιων υποχρεώθηκε να ρίξει άγκυρα σε Βόσπορο και Δαρδανέλια, αφού η Τουρκία ζήτησε επιπλέον αποδεικτικά ασφάλισης ύστερα από την επιβολή δυτικών κυρώσεων στο ρωσικό πετρέλαιο και αφού οι δυτικές ασφαλιστικές εταιρείες είπαν ότι δεν μπορούσαν να παράσχουν τη συνολική εγγύηση που ζητούνταν.
Μετά από μέρες πιέσεων από αξιωματούχους, η νορβηγική Gard, που ανήκει στη διεθνή ομάδα των 13 P&I Clubs, ανέφερε στην ιστοσελίδα της την Τρίτη ότι βρέθηκε λύση.
«Μετά από εντατική συνεργασία μεταξύ International Group of P&I Clubs (IG) και τουρκικής κυβέρνησης επιτεύχθηκε συμφωνία που επιτρέπει στα πλοία που μεταφέρουν φορτία αργού πετρελαίου να συνεχίσουν τα ταξίδια τους μέσω των τουρκικών υδάτων», ανακοίνωσε, συνιστώντας στα μέλη της να επικοινωνούν με το Club για την τεκμηρίωση που απαιτείται για τους μεταφορείς.
Η IGP&I, η ομάδα-ομπρέλα, δεν ήταν άμεσα προσβάσιμη για σχολιασμό, καταλήγουν οι FT.