Κοινοπραξία Renault-Geely για ανάπτυξη βενζινοκινητήρων και υβριδική τεχνολογία

Η συμφωνία αποτελεί σημαντική εξέλιξη της πολύμηνης προσπάθειας της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας να αναπτύξει τις δραστηριότητές της στα αυτοκίνητα βενζίνης. Ποια τα οφέλη για την κινεζική εταιρεία.

Κοινοπραξία Renault-Geely για ανάπτυξη βενζινοκινητήρων και υβριδική τεχνολογία

Η Renault και η κινεζική Geely ανακοίνωσαν ότι συμφώνησαν να ξεκινήσουν μια νέα, ισότιμη κοινοπραξία που θα προμηθεύει βενζινοκινητήρες και υβριδική τεχνολογία στις μάρκες των ιδίων καθώς και σε άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες.

Η συμφωνία αποτελεί μια σημαντική εξέλιξη της πολύμηνης προσπάθειας της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας να αναπτύξει τις δραστηριότητές της στα αυτοκίνητα βενζίνης, ως ξεχωριστή εταιρεία, αναφέρει το Reuters. Η κοινοπραξία θα απασχολήσει 19.000 άτομα σε 17 εργοστάσια κινητήρων και τρεις κόμβους έρευνας και ανάπτυξης, ανέφεραν οι εταιρείες, προσθέτοντας ότι αναμένουν να καταλήξουν σε τελική συμφωνία και να λανσάρουν τη νέα εταιρεία το 2023. Η νέα εταιρεία θα έχει έδρα στο Λονδίνο. Η Renault και η Geely θα κατέχουν η καθεμία το 50%, ανέφεραν οι εταιρείες.

Για την Geely, η συμφωνία επεκτείνει τις συνεργασίες πέρα από την Κίνα. Η Geely κατέχει επίσης τη Volvo Cars και έχει μερίδιο 9,7% στην Daimler AG.

Η Renault βρίσκεται επίσης σε διαπραγματεύσεις με τον υπάρχοντα συνεργάτη της, Nissan, σχετικά με νέες επενδύσεις σε μια επιχείρηση ηλεκτρικών οχημάτων που σχεδιάζει επίσης να ιδρύσει. Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία είπε ότι εξετάζει το ενδεχόμενο μιας επένδυσης σε αυτό το εγχείρημα που έχει την ονομασία Ampere.

Η Nissan εξέφρασε ανησυχίες για τη μεταχείριση της πνευματικής ιδιοκτησίας, συμπεριλαμβανομένης της τεχνολογίας μπαταριών και μετάδοσης κίνησης, στις συνομιλίες της με τη Renault και έχει επισημάνει ότι αυτές οι ανησυχίες επεκτείνονται σε οποιαδήποτε συνεργασία της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας με την Geely, αναφέρει το Reuters.

Η Renault και η Geely δήλωσαν ότι αναμένουν ότι η νέα κοινοπραξία τους θα προμηθεύει κινητήρες εσωτερικής καύσης και υβριδικά κινητήρια σύνολα στη Nissan και στον μικρότερο συνεργάτη της υπάρχουσας συμμαχίας της Renault, τη Mitsubishi. Είπαν ότι θα έχει την ικανότητα να προμηθεύει περίπου 5 εκατομμύρια κινητήρες και υβριδικά συστήματα ετησίως μόλις τεθούν σε λειτουργία.

Ο De Meo της Renault δήλωσε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία αναζητούσε έναν συνεργάτη που θα μείωνε την κλίμακα και το κόστος στην επιχείρηση εσωτερικής καύσης, συμπεριλαμβανομένων των υβριδικών.

Η Renault και η Geely Automobile έχουν επίσης μια υπάρχουσα κοινοπραξία στη Νότια Κορέα.

Η Volvo Cars, ανακοίνωσε ότι θα εκχωρήσει το μερίδιο 33% της μονάδας της στο Aurobay στην Geely, χωρίς να αποκαλύψει τους όρους.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v