Στα κορυφαία brand με παγκόσμια κοινωνική επίδραση η Nissan

Ο δείκτης Laureus Sport for Good Index, υπογραμμίζει τη θετική επιρροή της εταιρείας στον αθλητισμό.

Στα κορυφαία brand με παγκόσμια κοινωνική επίδραση η Nissan

Η Nissan ανακηρύχθηκε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ως ένα από τα εταιρικά σήματα με τη μεγαλύτερη κοινωνική επίδραση στον κόσμο στο δείκτη Laureus Sport for Good Index.

Ο δείκτης υπογραμμίζει τη θετική επιρροή της εταιρείας στον αθλητισμό μέσω ποικίλων πρωτοβουλιών, συμπεριλαμβανομένης της συμμετοχής της στην αμιγώς ηλεκτρική σειρά αγώνων της Formula E και έργων που έχουν σχεδιαστεί για να βοηθήσουν άτομα με αναπηρία να συμμετέχουν σε αθλητικές δραστηριότητες, όπως το Nissan Possibilities Project στο Ηνωμένο Βασίλειο.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v