Διπλασιάστηκε το ποσοστό των νοικοκυριών του Ηνωμένου Βασιλείου που αντιμετωπίζουν δυσκολίες την περασμένη χρονιά, καθώς οι οικογένειες αντιμετωπίζουν άλμα 682 λιρών στον ετήσιο λογαριασμό για τρόφιμα, την ώρα που οι τιμές αυξάνονται κατά ετήσιο ρυθμό-ρεκόρ 14,7%, σύμφωνα με στοιχεία του κλάδου, που παρουσιάζουν οι Financial Times.
«Λίγο πάνω από το 25% όλων των νοικοκυριών λένε πλέον ότι δυσκολεύονται οικονομικά, το οποίο είναι διπλάσιο από το ποσοστό που καταγράψαμε τον περασμένο Νοέμβριο», δήλωσε την Τρίτη ο επικεφαλής του τμήματος λιανικής και καταναλωτικής ενημέρωσης της Kantar, Fraser McKevitt. Ο McKevitt πρόσθεσε ωστόσο ότι είναι «πολύ νωρίς» για να χαρακτηριστεί peak.
Οι πωλήσεις ιδιωτικής ετικέτας των σούπερ μάρκετ αυξήθηκαν κατά 10,3% ετησίως τον Οκτώβριο, με τις φθηνότερες ιδιωτικές ετικέτες να κάνουν άλμα 42%. Η αγορά επώνυμων προϊόντων ενισχύθηκε με βραδύτερο ρυθμό (0,4%).
Τα φθηνότερα σούπερ μάρκετ, όπως το Aldi και το Lidl, κατέγραψαν τη μεγαλύτερη ετήσια αύξηση καταναλωτικών δαπανών, πάνω από 21%.