Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Ξεβάφει «το φαινόμενο του κραγιόν»: Πώς κινούνται οι αγορές καλλυντικών

Σε περιόδους οικονομικής αναταραχής, οι καταναλωτές εξακολουθούν να περιποιούνται τον εαυτό τους. Πόσο επηρεάζει ο επίμονος πληθωρισμός την αγορά προϊόντων προσώπου και σώματος.

Ξεβάφει «το φαινόμενο του κραγιόν»: Πώς κινούνται οι αγορές καλλυντικών

Σε περιόδους οικονομικής αναταραχής, οι καταναλωτές εξακολουθούν να επιθυμούν να περιποιούνται τον εαυτό τους - απλώς το κάνουν με μέτρο. Αντί για θεραπείες μπότοξ ή σώματος για να τονώσουν τη διάθεση τους, οι αγοραστές αγοράζουν μια μάσκα προσώπου ή μια μάσκαρα των 30 ευρώ. 

Οπως σημειώνει το Bloomberg, οι επικεφαλής των εταιρειών ομορφιάς το αποκαλούν «φαινόμενο του κραγιόν» και το χρησιμοποιούν για να πείσουν τους επενδυτές για την ανθεκτικότητα της επιχείρησής τους.

Φέτος, ωστόσο, ο επίμονα υψηλός πληθωρισμός και οι ζοφερές προβλέψεις για την οικονομία δεν οδήγησαν σε έκρηξη των παρορμητικών αγορών. Στις ΗΠΑ, σημειώθηκε πτώση 2,1% στις πωλήσεις ειδών περιποίησης προσώπου τους 12 μήνες έως την 1η Οκτωβρίου σε σύγκριση με ένα χρόνο πριν, εκτιμά η NielsenIQ, παρόλο που ο πληθωρισμός συνέβαλε στην αύξηση των πωλήσεων σε όρους δολαρίου.

Και στην Ευρώπη, ένας στους πέντε καταναλωτές αναμένουν να ξοδέψουν λιγότερα για το μακιγιάζ και την περιποίηση του δέρματος τους επόμενους μήνες, σύμφωνα με έρευνα της McKinsey & Co. Inc.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v